چطور از پنالتی دستگاه لیزر گوگل فراروگریز کنیم ( نصیب دوم )

يکشنبه 29 مرداد 1396
0:02
Norman Wilkinson

مرحله 3 : معین کردن لینک‌های کم کیفیت


این بخش مهمی از فرایند حذف لینک و پیوند است . ممکن است این مرحله معمولی به نظر رسد , ولی شما می بایست در تعیین لینک‌هایی که حذف خواهند شد , کمال اعتنا را داشته باشید . لینک‌های خوب معمولا دوره متعددی برای ساختن نیاز دارند و در شرایطی که شما آن‌ها‌را به صورت لینک‌های اسپم غیر عمدی در حیث بگیرید و از اینترنت مسترها بخواهید تا آن‌ها را حذف نمایند , تمام عملکرد شما , در مدت کوتاهی به هدر خواهد رفت .

در سال قبلی , ما خاطره گرفته‌ایم که بهترین رویه برای تشخیص لینک‌های اسپمی , بازبینی دستی تک تک لینک‌هاست . در‌حالتی که یک لینک و پیوند خوب است , آن را در اسپردشیت مشخص و معلوم کرده تا به خطا آن را حذف نکنید . تمام لینک‌های شیت را حذف نکنید , زیرا گوگل باید روش فعالیت شما‌را تشخیص دهد . می توانید آن سل را هایلایت کرده یا این که یک متن را در کنار آن اضافه کرده تا نشان دهید که پیوند خوب میباشند .
خب , چطور لینک‌‌های اسپمی را تشخیص می‌دهیم؟

برخی از لینک‌ها , به راحتی تشخیص داده می‌شوند . به عنوان مثال , اگر بی بی سی نیوز , گاردین , یا یک وب سایت قادر باکیفیت اسم شما‌را بیان کرده‌ است , شما می توانید مطمئن شوید که این لینک به حذف شدن نیازی ندارد .

خلاصه کردن تعریف لینک طبیعی , کاری طاقت فرسا است . اینجانب این لینکهای را به عنوان لینک‌هایی تعریف‌و‌تمجید میکنم که از محتوای دیگر که به طور ارگانیک نوشته‌اید , ظاهر می گردند . مثلا , بگذارید فرض کنیم که کار شما صنعت اتومبیل بوده و مقاله‌ای در زمینه ی تاریخچه یا ماشین‌ها , کارخانه‌های گوناگون متن و ایده‌هایی جذاب را در امر هر جنبه ابلاغ کرده‌اید . این دسته مقاله ها , به عینه عکس العمل بزرگی ایجاد خواهند کرد , و شاید آنقدر خوب باشند که تعداد خواننده‌گان زیادی پیدا نمایند . در‌صورتی‌که شما فعالیت خیر انجام داده و مقاله‌ها را در مکان دلخواه به اشتراک نهاده باشید , شما می‌توانید لینک‌های طبیعی دریافت فرمایید . افراد به مقاله/دستورالعمل شما لینک کرده و شما نیازی به درخواست ندارید . این جور لینک‌ها , طبیعی محسوب می گردند .

خوب تر است بعضا از لینک‌های اسپم را هم پیدا نمائید . برای مثال , در صورتیکه شما وب سایت دستگاه لیزر با دستگاه لیزر خانگی تریا لینک و پیوند را در به عبارتی ورقه لیست کرده‌اید , یا در زمینه ی بلاگی با تعدادی معین کامنت دستگاه لیزر دیگر حیث داده‌اید تا بک پیوند بگیرید . ممکن است این شیوه کمی مشقت بار باشد , اما امیدوارم نکته منرا گرفته باشید . چنانچه می دانید که یک لینک , فقط به انگیزه دستگاه لیزر در وب سایت قرار داده شده‌است , دستگاه لیزر پس ممکن است لیست غیرعادی است .

ولی جستن بعضی از لینک‌ها , سختر است , پس به نکات زیر برای تشخیص لینک‌های اندک کیفیت دستگاه لیزر اعتنا نمایید :
آیا URL در گوگل شاخص گذاری شده است یا خیر

در حالتی‌که نه , لینک‌ها را از تارنما حذف کنید , زیرا به احتمال بسیار مبتلا جریمه خواهد شد . همین طور در شرایطی‌که دامنه را در گوگل کاوش فرمائید , پی می برید که آیا وب سایت شاخص گذاری شده‌است یا این که نه
اقتدار کاغذ یا توان دامنه

اعتنا زیادی به‌این متریک داشته باشید . یک اسم دامنه تازه , هم می‌تواند لینک و پیوند قادر باشد , دستگاه لیزر حتی در صورتیکه صفحه های کم و اقتدار دامنه کمی داشته باشد . یک سایت دستگاه لیزر کم کیفیت هم قادر است توان صفحه‌ای و دامنه‌ای خیر و خوبی داشته باشد , پس در طول باز‌بینی , توجه نمایید .
لینک‌‌‌های پهناور

این دسته لینک‌ها , مرتبط با سایت‌های متعلق ( یا این که لینک‌های دوستانه ) ساخته می گردند . معمولا این‌ها لینک‌‌هایی هستند که برای آن‌ها پول پرداخت کرده‌اید . به همین بهانه , دستگاه لیزر خوبتر است مطمئن شوید که لینک و پیوند شما در همگی ( یا این که تعداد زیادی ) از صفحات پیوند شما قرار نگرفته است . در‌این‌صورت , یا این که لینک‌ها را nofollow یا آن‌ها‌را حذف کرده و از ورقه دستگاه لیزر حذف نمایید .

با دقت بدین نکته , این قانون در شکل اسپمی بودن لینک‌ها هم درستی می نماید .
دایرکتوری لیست ( فهرست )

بعضی از دایرکتوریهای پیوند عالی در اینترنت وجود دارا‌هستند . بیشتر این فهرست‌ها با دقت به یک تجارت و یا این که کسب و فعالیت دستگاه لیزر خاص ساخت شده‌اند و به صورت دستی مدیر و باز بینی میشوند یا این که بعضی وقتها با هدف پوشش محلی ساخته میگردند . شما می‌توانید به فهرست آن‌ها نگاه کرده و این سوال را بپرسید ( آیا می توانم ترافیکی از این وبسایت اخذ کنم؟ ( یا ( آیا این لینک ارزشمند است؟ ( در حالتی‌که جواب دستگاه لیزر منفی است , پس پیوند باید حذف شود . با خودتان روراست باشید . اگر چیزی ظواهر اسپم دارد , به احتمال زیاد اسپم است .

در حالتی‌که که به مورد ها زیر بازخورد کردید بلادرنگ , لینک تارنما مورد نظر را حذف فرمائید :

1 . تارنما در گوگل , شاخص گذاری نشده است . این قادر است نشان دهنده جریمه بودن وبسایت باشد .

2 . وبسایت خودبخود لینک و پیوند را , بدون بازرسی دستی قبول مینماید .

3 . وبسایت لینک‌های اسپم زیادی داراست

4 . وبسایت فهرست


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 1437 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]