یادگرفتن دستگاه لیزر لینک و پیوند بیلدینگ

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:34
Norman Wilkinson

آموزش دستگاه لیزر لینک و پیوند بیلدینگ : انتشار محتوای Ego - Bait

محتوای Ego - Bait , معمولاً نوشته ای است که در آن به اشخاص مختلف اشاره می شود تا بتوان با Ego یا این که نفس آنان بازی کرد . محتوای Ego - Bait با این امید نوشته میگردد که شخص اشاره شده در مطلب , با خواندن مطلبی دربارۀ خود احساس بهتری نسبت به خودش پیدا کند و نوشته‌علمی را با یوزرها خود به اشتراک بگذارد . احتمالاً نمونه هایی از این نوع محتوا را مشاهده کرده اید . در‌پی به یک سری نمونه اشاره می‌کنیم :

www . thelovelyplants . com/ دستگاه لیزر فلزات - gardening - blogs - to - follow

این برگه فهرستی از بلاگ های مرتبط با باغبانی را منتشر نموده و دربارۀ هر یک مطلبی نوشته است .
مسلما بخوانید : چه‌طور یک لینک و پیوند عالی را از یک لینک و پیوند بد تشخیص دهیم؟

http : //go . brandshank . com/top - 10 - electronic - music - blogs - 2011

صفحۀ بالا ۱۰ وبلاگ برتر موسیقی الکترونیک را بر طبق عوامل مختلفی مانند توئیت ها , تعداد اشتراک گذاری در فیسبوک معرفی نموده است .

http : //www . webdesigndev . com/roundups/30 - most - influential - people - in - web - design

فهرستی از برترین طراحان وب سایت به ملازم تصویر , وب سایت و کانال اجتماعی آن ها .

این فهرست ها دقت اشخاص یا این که تارنما هایی که درین لیست ها وجود دارند را جلب می کند . در حالیکه این رویکرد از ایجاد محتوا , راهی مناسب برای ایجاد کرد بک پیوند های کیفیت عالی است , ولی از آنجاییکه چنین مطلبی افراد معتبر و خاصی را هدف گرفته است نمیتوان توقع تعداد زیادی بک لینک را داشت .

فرایند ساخت لینک و پیوند سازی ego - bait بدین صورت است :

مفهوم محتوا و تحقیق دربارۀ اهداف> تایپ کردن محتوا> گسترش و ترویج محتوا> پی گیری
مرحلۀ نخستین : مضمون‌ محتوا و تحقیق دربارۀ هدف ها


در صدر بایستی موضوعی برای محتوای خود بیابید . این قضیه می بایست تا حدودی به موضوع کاری و فضای وب سایت شما مرتبط باشد . مثلا اگر وب سایتی دربارۀ گل و گیاه دارید , ایده های زیر به دردتان میخورد :

شایسته ترین وب لاگ های باغبانی در سال ۲۰۱۶
۱۵ ایدۀ فوق العاده برای طراحی باغچه
به چه شکل ارتفاع عمر گیاهان خویش را ارتقاء دهیم؟

موارد بالا فقط تعدادی ایدۀ بی آلایش هستند . نکتۀ کلیدی اینجاست که همه چیز می بایست معمولی باشد .

هنگامی که زمینه مورد نظر خویش را پیدا کردید , عصر آن است که در ادامه اشخاص یا این که وب سایت هایی باشید که میخواهید در محتوای خویش از آن ها توصیف فرمائید . در هنگام یافتن چنین افرادی بایستی موارد ذیل را به یاد داشته باشید :

درپی وب لاگ هایی باشید که فعال میباشند و جدیدا مطلبی منتشر نموده اند .
به‌دنبال بلاگ هایی باشید که در شبکه‌های‌مردمی تعداد زیادی فالوور دارا هستند .
حتماً در‌پی اشخاصی باشید که بتوان به گونه ای با ایشان رابطه برقرار کرد .

همچنین در حالتی که در حالا مطلبی با تیتر “ ۱۰ برترین… ” میباشید , آغاز مطمئن شوید که این افراد شایستگی قرارگیری در چنین فهرستی را دارا هستند . درصورتی که صرفا هدفتان این باشد که محتوایتان به اشتراک نهاده شود , خیر فقط این اشخاص , بلکه خوانندگانتان نیز متوجه این فرمان خواهند شد .
مرحلۀ دوم : تولید محتوا

این مرحله هم زیاد ساده است . شما باید کارایی فرمایید تا جایی که می‌توانید جزئی ترین اطلاعات فرد یا این که اینترنت سایتی که در فهرست قرار می دهید را در محتوای خود وارد فرمائید . به خاطره داشته باشید که می خواهید توجه وب لاگ نویس ها را به دست آورید تا آنان محتوایتان را به اشتراک گذارده و به آن لینک و پیوند کنند . پیشنهاد می‌کنیم نکات زیر را در تالیف محتوای خود رعایت کنید :

قرار دادن عکس بلاگ نویس یا این که اسکرین شاتِ سایت
قرار دادن پیوند وب سایت آن‌ها به ملازم یکی از شبکه های اجتماعی شان
عارضه ها قرار گرفتن آن ها در محتوای شما به همراه عارضه ها خاص بودن این اشخاص

مرحلۀ سوم : بسط و اشاعه محتوا

هنگامی که پُستِ خویش را منتشر کردید , می بایست به وبلاگنویس ها یا این که سایت هایی که در محتوایتان جان دار می‌باشند , یک نشانی اینترنتی ارسال نمائید و آن‌ها‌را در جریان بگذارید . به‌دنبال نمونه ای از یک پست الکرونیکی درخواستی را مشاهده می‌کنید :

سلام رامین ,

خواستم بهت خبر بدم در فهرست ۱۰ بلاگ نویس برتر در زمینۀ دستگاه لیزر و بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۶ قرار گرفته – پیوند پُستِ وب لاگ تان را در اینجا قرار دهید .

من این فهرست را برای آشنایی اکثر مردم با مبحث دستگاه لیزر و بهینه سازی وب سایت ایجاد کردم . به دلیل مطالب خیر و خوبی که در بلاگ پاور اف دستگاه لیزر منتشر کردی , تصور کردم که شایستگی قرار به دست آوردن در این فهرست را داری .

مقاله منتشر شده را می توانی از طریق


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]