برند سازی توسط پباده سازی تارنما دستگاه لیزر
برند سازی بوسیله طراحی وبسایت دستگاه لیزر
برند سازی توسط پباده سازی سایت دستگاه لیزر
branding - لیزر دستگاه دایود
برند شدن با تارنما
برند شدن
خیلی از موسسه ها هستن که محصول یا سرویس ها مشابهی عرضه می کنن . ولی چطور میشه که یه مشتری یکیشونو به سایر ترجیح میده؟ دستگاه لیزر جواب برند شدنه . تولیدات و خدماتی که مارک باشن , سایتشونم با سایت رقبا فرق می کنه . ممکن است این جمله به نظرتون از واضحات باشه , البته خیلی وقتا شرکت ها اهمیت برند شدن رو فراموش می کنن . مارک جلوه ی کالا یا خدماته که تجربه و بها اون شرکت رو نشون میده . وقتی کسی از یه کالا یا این که خدماتی استفاده می کنه , تجربه عالی یا این که بدش تو ذهن ثبت میشه و این خاطرات و تجربیات از اون به آن گاه با اون کالا یا خدمات باقی میمونن .
بخاطر همین هم هنگامی کالا یا خدماتی رو تو سایتتون ارائه میدید , مهمه که خودتون راجع به خودتون چطوری فکرمیکنید , مشتری هاتون دستگاه لیزر راجع به شرکتتون چه فکری می کنن و کمپانی هایی که قراره مشتری های آتی باشن چه درکی ازتون دارن .
برند شدن صرفا لوگوی جذاب داشتن وجود ندارد
لوگوی شرکت یا کالا , تنها یه بخش کوچیکشه . ابعاد دیگه ای هم است , نظیر کیفیت تصاویر , مطالب دارای ربط و پیدایش , سادگی استفاده , رنگبندی یکنواخت , احساس و شخصیت دارای ارتباط , ثبات و داشتن یک تجربه کاربری به یادماندنی .
کیفیت تصاویر : خیلی از کاربرهای سایت ها بصری اند و هیچ چیز به میزان یه عکس دارای ربط دستگاه لیزر و به جا از محصول یا این که خدمات پیشنهادی وبسایت دستگاه لیزر نمیتونه جذبشون کنه . وب سایت دارکوب با سود بردن از متخصصین گرافیستی مثل خانم شهاب الدین میتونه شمارو تو این قضیه امداد کنه .
مطالب مرتبط و بروز : اولی چیزی که بازدیدکننده های وبسایت دنبالشن مطالب سایته . بدیهی و دارای ربط بنویسید و مدام پیدایش باشید . بهتره لبه گویی و گزاف گویی نکنید .
سادگی فایده : اگه کاربر تو سایتتون گم شه و ندونه کجا بره و بعدش چیکار کنه , واقعا اعصابش خورد میشه . بدیهی بودن توضیحات , استفاده از سمبل های آشنا و مسیریاب های معلوم , خرید محصول یا این که به کار گیری از سرویس ها رو راحتتتر می کنن و در نتیجه احتمال درآمدزایی وب سایت ارتقا پیدا می کنه . توسعه دهنده های شرکت دارکوب , افراد متخصصی مثل آقای بالوی پور هستن که با تخصصی که تو کارشون دارن براتون بهترین امکانات رو فراهم می کنن .
رنگبندی یکنواخت : رنگ تنها مربوط به زیبایی شناسی نمیشه , بلکه از لحاظ روانشناسی نیز با ناخودآگاه ذهن رابطه برقرار می کنه و رو احساسات اثر میذاره . به عنوان مثال آبی علامت اعتماده , سبز برای سلامتی و طبیعت و فضا , قرمزرنگ برای انرژی و سرزندگی .
شم و شخصیت دارای ارتباط : شخصیت تارنما می بایست با اهداف شرکت یکی باشه . اگه تو یه شرکتی اعتماد و امنیت مهمتره , بازدیدکننده های وب سایت باید وقتی وارد وب سایت کمپانی میشن این حسو شعور کنن .
ثبات : بایستی ظاهر و احساسش سایتتون تو تمام صفحات تارنما یکی از باشه . رنگ ها , نمادها , قالب و … زمانی تو سرتاسر وب سایت یک تم ثابت داشته باشن نه صرفا مارک رو ماندگار می کنن , بلکه اینطوری وب سایت سریعتر لود میشه .
تجربه کاربری به یادماندنی : الآن دیگه بازدیدکننده های سایت ها از پلتفرم ها و دستگاه های مختلفی وارد وبسایت میشن . وب سایت هایی که با تلفن های یار سازگار باشن اثر مثبتی روی کاربرهای تارنما میذارن .
سود گیری
برندسازی در پباده سازی وب سایت خیلی بالاتر از لوگوی سایته . برندسازی در واقع منش و روشی برای ارائه سرویس ها دستگاه لیزر و محصولاتی گران بها مشخص و معلوم به مردمه که کارایی می کنه از روش پباده سازی یک تارنما خوب , قیمت ویژه مارک رو ارتقا بده . قیمت ویژه مارک به قیمت تولیدها و سرویس ها شرکت اضافه می کنه و در سود اون کمپانی می تونه تولیدات و خدماتشو در مقایسه دستگاه لیزر با موسسات حریف با بها بیشتری عرضه کنه , سهم بیشتری از بازار رو بدست بگیره و تو نتایج جستجوی گوگل در موضع بالاتری قرار بگیره یا تو حوزه کاری خودش پیشرو بشه .
[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]