محتوای تولید شده دستگاه لیزر بوسیله استفاده کننده | UGC

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:41
Norman Wilkinson

مزایای محتوای درست شده دستگاه لیزر به وسیله یوزرها ( UGC )

مقاله فراگیری دستگاه لیزر روز جاری در رابطه با UGC است محتوای ساخت شده به وسیله کاربران یا این که ( UGC ( User - generated دستگاه لیزر خانگی اکثر وقت ها در کمپین‎ها‏ی دستگاه لیزر شبکه‎ها‏ی اجتماعی فیس می‏گیرد می‏تواند با فرمت‎ها‏ی مختلفی از قبیل تصویر , ویدئو ویدئویی , متن , بازی آنلاین و … باشد . این گونه محتوا از روش ویکی‎ها‎ , بحث و تبادل حیث , پست , چت , تبلیغات و … ساخت می‏شود .

در UGC یا محتواهایی که توسط کاربران ایجاد می‏شود , اسم تجاری شرکت و لوگوی آن منتشر می‏شود , و از یوزرها دستگاه لیزر خواسته می‏شود تا در مطالب و محتواهای خود , نماد تجاری کمپانی را درج کنند . این فرمان به تبلیغات هر چه اکثر می‏انجامد . محتوای ساخت شده بوسیله یوزرها که ترکیبی از منبع گشوده , نرم افزار بدون‌پول و صادر شدن مجوز انعطاف پذیر یا این که موافقتنامه‎ها‎ می‏باشد , دستگاه لیزر علتی برای حذف سختی ها همکاری دستگاه لیزر فی مابین مشتریان و مدیران اینترنت سایت‎ها‏ شد . بسیاری از کمپین‎ها‏ در شبکه‎ها‏ی اجتماعی از یوزرها برای تامین محتوا به کارگیری کرده اند که برای مثال می‏توان به تعدادی مثال اشاره نمود :

کمپین جولی بلکلی

این کمپین محتوای ما یحتاج خویش را از طریق یوزرها تامین می‎کرد . جولی بلکلی مدیریت بازاریابی اینترنتی برای کمپانی پست جدید ( Postano ) بود که م دستگاه لیزر لیت با صرفه سازی سایت این مجموعه را بر عهده داشت . وی یک خبرنامه نگار فارغ التحصیل کالج اورگان که در بازاریابی اینترنتی سوابق درخشانی داشت و تجارب خویش را در شبکه‎ها‎یی چون توییتر و گوگل پلاس نشان بخشید . در این ارتباط او بر این نظر است که تنظیم محتوا از طریق کاربرها با موفقیت بیشتری همراه است . دلایلی که او ذکر می‎کند این‌که محتوای تولید شده به وسیله کاربران به معنای استفاده از نظرها گوناگون , تبادل نظر در بین مشتریان دستگاه لیزر و مشغول کردن آن ها در فرایند فروش تولید ها می‎باشد .

کمپین گربر

در کمپین گربر از مصرف کنندگان و هوا داران منظور شده بود تا محتواهایی را در رابطه با حق بیمه دستگاه لیزر در مشاغل تجاری ارائه دهند که سبب به ساخت محتواهای متعددی بوسیله یوزرها شد . دستگاه لیزر یکی‌از مدیران این کمپین به نام فرانک می‎نویسد : «تمام محتواهایی که ساخته شده بود , در سطح گسترده ای به ارتقاء داده ها کاربران و بقیه هوا داران یاری کرد و به اشاعه نام تجاری انجامید . »

کمپین مشتاق

کمپین مشتاق با فعال سازی مسابقه برای طرفداران , از یوزرها منظور بود تا محتواهای خویش را با انگیزه ارتقا و ارتقا آگاهی در مشت دیگر افراد قرار دهند . در این مسابقه دوست داران به آپلود تصاویر متعددی تشویق شده بودند بطوری که گفته می‎شد 20 هزار تصویر برای کمپین ارسال شد و در حدود 3 میلیون و 500 هزار نفر به‌این کمپین گرویدند . در انتها نیز به شایسته ترین محتواهایی که از سوی کاربران تنظیم می‏شد , جوایزی اهدا می‏شد .

مزایای ایجاد محتوا از طریق کاربران

– تامین محتوا از روش کاربران تلاش خلاقانه ای است که به کار آفرینی و اثرها تازه ختم می‏شود . یوزرها با تولید محتوا می‏توانند ایده‎ها‏ی خود را در ساخت محتوا پیدایش دهند . درین روش نسخه برداری کردن کمتر رخداد می‏افتد چون یوزرها به صورت به طور همزمان به تولید محتوا سرگرم می‏شوند و هیچ یک از دیگری اطلاعی ندارد پس امکان کردار ایده‎ها‏ی نو بیشتر از مواقعی است که ساخت محتوا از طریق یک شخص انجام می‏شود .

– کردار روش‎ها‏ی جدید و تازه برای تولید محتوا هم از سایر مزایای UGC یا این که محتواهای خلق و خوی شده توسط کاربران می‏باشد . در‌این شیوه عواملی زیرا دستیابی به مرحله معینی از آوازه , معروفیت , ارتباطات با بقیه کاربران و یا این که کسب وجهه و اعتبار سبب می‏شود تا کاربران برای خلق و خوی روش‎ها‏ی جدیدتر ترغیب شوند . شاید یکی از نمونه کمپین‎ها‏یی که از روش تولید محتوا به صورت UGC سود و نتایج رضایت منتخب نیز کسب نموده , گروه‎ها‏ی زیست محیطی باشند . در این کمپین‎ها‏ از یوزرها درخواست می‏شود تا نظرات و تصاویر متفاوتی از محیط زیست را بارگذاری کنند .

– به رسمیت شناختن و قبول کمپین‎ها‏ی بوسیله کاربران هم از دیگر مزایای ایجاد محتوا به وسیله کاربران به شمار می‏رود . برای مثال بی بی سی در آوریل 2005 از دوستداران خویش درخواست کرد تا درخصوص زمینه بمب‎گذاری لندن در سال 2005 که موجب حریق دریافت کردن انبار نفت این شهر شده بود , مطالبی را جمع آوری کنند . ابتکار بی بی سی برای این فرمان موجب اشتراک گذاری 5 هزار تصویر از فاجعه بمب گذاری شد . در سال 2006 هم سی ان ان یک پروژه را طراحی نمود که طبق آن از کاربران مراد شده بود تا خبر ها شبکه رقیب ( فکس نیوز ) را باز‌نگری و به عنوان گزارش در مشت این سی ان ان قرار دهند . محتواهای ساخت شده بوسیله کاربران در خبرنامه تایم امداد متعددی به‌این رسانه


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]