محتوای تولید شده دستگاه لیزر بوسیله استفاده کننده | UGC
مزایای محتوای درست شده دستگاه لیزر به وسیله یوزرها ( UGC )
مقاله فراگیری دستگاه لیزر روز جاری در رابطه با UGC است محتوای ساخت شده به وسیله کاربران یا این که ( UGC ( User - generated دستگاه لیزر خانگی اکثر وقت ها در کمپینهای دستگاه لیزر شبکههای اجتماعی فیس میگیرد میتواند با فرمتهای مختلفی از قبیل تصویر , ویدئو ویدئویی , متن , بازی آنلاین و … باشد . این گونه محتوا از روش ویکیها , بحث و تبادل حیث , پست , چت , تبلیغات و … ساخت میشود .
در UGC یا محتواهایی که توسط کاربران ایجاد میشود , اسم تجاری شرکت و لوگوی آن منتشر میشود , و از یوزرها دستگاه لیزر خواسته میشود تا در مطالب و محتواهای خود , نماد تجاری کمپانی را درج کنند . این فرمان به تبلیغات هر چه اکثر میانجامد . محتوای ساخت شده بوسیله یوزرها که ترکیبی از منبع گشوده , نرم افزار بدونپول و صادر شدن مجوز انعطاف پذیر یا این که موافقتنامهها میباشد , دستگاه لیزر علتی برای حذف سختی ها همکاری دستگاه لیزر فی مابین مشتریان و مدیران اینترنت سایتها شد . بسیاری از کمپینها در شبکههای اجتماعی از یوزرها برای تامین محتوا به کارگیری کرده اند که برای مثال میتوان به تعدادی مثال اشاره نمود :
کمپین جولی بلکلی
این کمپین محتوای ما یحتاج خویش را از طریق یوزرها تامین میکرد . جولی بلکلی مدیریت بازاریابی اینترنتی برای کمپانی پست جدید ( Postano ) بود که م دستگاه لیزر لیت با صرفه سازی سایت این مجموعه را بر عهده داشت . وی یک خبرنامه نگار فارغ التحصیل کالج اورگان که در بازاریابی اینترنتی سوابق درخشانی داشت و تجارب خویش را در شبکههایی چون توییتر و گوگل پلاس نشان بخشید . در این ارتباط او بر این نظر است که تنظیم محتوا از طریق کاربرها با موفقیت بیشتری همراه است . دلایلی که او ذکر میکند اینکه محتوای تولید شده به وسیله کاربران به معنای استفاده از نظرها گوناگون , تبادل نظر در بین مشتریان دستگاه لیزر و مشغول کردن آن ها در فرایند فروش تولید ها میباشد .
کمپین گربر
در کمپین گربر از مصرف کنندگان و هوا داران منظور شده بود تا محتواهایی را در رابطه با حق بیمه دستگاه لیزر در مشاغل تجاری ارائه دهند که سبب به ساخت محتواهای متعددی بوسیله یوزرها شد . دستگاه لیزر یکیاز مدیران این کمپین به نام فرانک مینویسد : «تمام محتواهایی که ساخته شده بود , در سطح گسترده ای به ارتقاء داده ها کاربران و بقیه هوا داران یاری کرد و به اشاعه نام تجاری انجامید . »
کمپین مشتاق
کمپین مشتاق با فعال سازی مسابقه برای طرفداران , از یوزرها منظور بود تا محتواهای خویش را با انگیزه ارتقا و ارتقا آگاهی در مشت دیگر افراد قرار دهند . در این مسابقه دوست داران به آپلود تصاویر متعددی تشویق شده بودند بطوری که گفته میشد 20 هزار تصویر برای کمپین ارسال شد و در حدود 3 میلیون و 500 هزار نفر بهاین کمپین گرویدند . در انتها نیز به شایسته ترین محتواهایی که از سوی کاربران تنظیم میشد , جوایزی اهدا میشد .
مزایای ایجاد محتوا از طریق کاربران
– تامین محتوا از روش کاربران تلاش خلاقانه ای است که به کار آفرینی و اثرها تازه ختم میشود . یوزرها با تولید محتوا میتوانند ایدههای خود را در ساخت محتوا پیدایش دهند . درین روش نسخه برداری کردن کمتر رخداد میافتد چون یوزرها به صورت به طور همزمان به تولید محتوا سرگرم میشوند و هیچ یک از دیگری اطلاعی ندارد پس امکان کردار ایدههای نو بیشتر از مواقعی است که ساخت محتوا از طریق یک شخص انجام میشود .
– کردار روشهای جدید و تازه برای تولید محتوا هم از سایر مزایای UGC یا این که محتواهای خلق و خوی شده توسط کاربران میباشد . دراین شیوه عواملی زیرا دستیابی به مرحله معینی از آوازه , معروفیت , ارتباطات با بقیه کاربران و یا این که کسب وجهه و اعتبار سبب میشود تا کاربران برای خلق و خوی روشهای جدیدتر ترغیب شوند . شاید یکی از نمونه کمپینهایی که از روش تولید محتوا به صورت UGC سود و نتایج رضایت منتخب نیز کسب نموده , گروههای زیست محیطی باشند . در این کمپینها از یوزرها درخواست میشود تا نظرات و تصاویر متفاوتی از محیط زیست را بارگذاری کنند .
– به رسمیت شناختن و قبول کمپینهای بوسیله کاربران هم از دیگر مزایای ایجاد محتوا به وسیله کاربران به شمار میرود . برای مثال بی بی سی در آوریل 2005 از دوستداران خویش درخواست کرد تا درخصوص زمینه بمبگذاری لندن در سال 2005 که موجب حریق دریافت کردن انبار نفت این شهر شده بود , مطالبی را جمع آوری کنند . ابتکار بی بی سی برای این فرمان موجب اشتراک گذاری 5 هزار تصویر از فاجعه بمب گذاری شد . در سال 2006 هم سی ان ان یک پروژه را طراحی نمود که طبق آن از کاربران مراد شده بود تا خبر ها شبکه رقیب ( فکس نیوز ) را بازنگری و به عنوان گزارش در مشت این سی ان ان قرار دهند . محتواهای ساخت شده بوسیله کاربران در خبرنامه تایم امداد متعددی بهاین رسانه
[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]