بهینه سازی وب سایت دستگاه لیزر برای موبایل |نظر گوگل درباره با صرفه سازی وب سایت برای موبایل

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:44
Norman Wilkinson

سه روش جهت با صرفه سازی سایت دستگاه لیزر برای گوشی و تبلت میتوان بیان کرد :

اخلاق و رفتار بازدیدکنندگان در سایت شما زمانیکه با کامپیوتر شخصی وارد می شوند با آنچه از طریق موبایل های هوشمند دستگاه لیزر انجام میدهند تماما گوناگون است و از کلیه مهمتر فضای دستگاه لیزر در دسترس صفحه نمایش افراد تا حد چشمگیری کوچکتر است .
به کارگیری از تلفن همراه همراه هوشمند نسبت به چند سال قبل زیاد ارتقا یافته و با دقت به دسترسی سهل اشخاص به اینترنت وایرلس یا وب کانال های گوشی مانند ایرانسل و رایتل این استعمال در فضای اینترنتی نیز گسترش پیدا نموده است .
گوگل اعتنا ویژه ای به تلفن ها هوشمند و با صرفه سازی وبسایت برای آن ها نشان میدهد , تا جاییکه پند برای بهینه سازی سایت دستگاه لیزر برای تلفن همراه منتشر کرده , در وبمستر دستگاه لیزر گوگل چکیده برای سناریو خطاهای خوانش وبسایت به وسیله روبات های گوشی تولید کرده و اعلام نموده است که جايگاه بندی تارنما ها در نتایج گوگل برای کاربرانی دستگاه لیزر که تلفن همراه خویش جستجو می نمایند متعدد است!

حیث گوگل در رابطه با صرفه سازی وبسایت برای گوشی

گوگل سه رویه را جهت بهینه سازی سایت برای تلفن همراه و تبلت استاندارد دانسته و روبات های گوگل امکان تشخیص آن را خواهند داشت .
او‌لین و شایسته ترین روش برای اینکار استعمال از پباده سازی رسپانسیو یا واکنشگرا است . در‌این راه کدهای HTML ارسالی دستگاه لیزر برای تلفن همراه و کامپیوتر یکسان هستند ولی با استفاده از امرها CSS نحوه سناریو و دکوراسیون داده ها در کاغذ تغییر و تحول خواهد کرد . بعنوان نمونه شما می توانید گزینش فرمایید که در صورتی پهنا صفحه نمایش کاربر تارنما کمتر از ۴۰۰ پیکسل باشد ( مینی تبلت ) اسلایدر سایت بطور کلی اکران داده نشود , چون تصاویر و محتویات آن در این بعدها قابل تشخیص نخواهند بود .

برتری این راه و روش به دو روش دیگر آن است که تشخیص کاربرانی دستگاه لیزر که با گوشی یاروهمدم خود وارداتی گردیده اند بسیار معمولی تر بوده و نیازی به ریدایرکت کردن آنها به آدرس جدیدی نیست .


پذیرایی منقطع یا این که دستگاه لیزر خانگی فیلیپس لومیا Serving روش پیشنهادی دوم از سمت گوگل برای بهینه سازی ورژن موبایل وبسایت است . درین راه کدهای HTML سناریو داده شده دستگاه لیزر به کاربران با اعتنا به نوع دستگاه مورد به کارگیری تفاوت می نماید و شما برای انجام این کار مستلزم کدنویسی های توسعه یافته و متناسب در هدر وب سایت خود خواهید بود .

طریق سوم که در واقع دیرین ترین رویه باصرفه سازی بوده و نسبتاً در انتها راه خویش قرار گرفته است , دربرگیرنده تولید یک نسخه به طور کامل جدا از هم از وبسایت منحصر تلفن های همراه و ارشاد کاربران به آن ورژن هست . دراین طرز شما بایستی با استفاده از تکنیک های مربوطه رابطه فی مابین ورژن تلفن همراه و نسخه کلیدی تارنما را به گوگل بفهمانید تا این دو را بعنوان دو تارنما مستقل از یکدیگر نشناسد . همچنین شما بایستی تمامی فرایند طراحی را برای این نسخه موبایلی از نخست انجام دهید .

نکته ای که در پایان باید به آن اشاره کنیم آن است که در حالتی‌که شما دستگاه لیزر طریق پباده سازی تارنما رسپانسیو را تعیین کرده و همه روند باصرفه سازی وب سایت برای تلفن همراه را بخوبی طی نمودید , دستگاه لیزر باید از ادراک گوگل نسبت به تلاش های خود مطمئن گردید . برای اینکار نباید دسترسی روبات های گوگل به فایل های CSS و Javascript وبسایت خویش را محدود کرده باشید تا قدرتمند به تشخیص رسپانسو بودن وبسایت شما باشند .


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]