سرعت لود تارنما |اشنایی با راهکارهای ارتقاء دستگاه لیزر سرعت بار گذاری وبسایت

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:47
Norman Wilkinson

چند استراتژی ساده برای افزایش سرعت لود دستگاه لیزر وب سایت

افزایش سرعت بار گذاری سایت تاثیر فراوان زیادی در توفیق و رضایت کاربران آن وبسایت دارد . یوزرها اینترنت به سایت‌هایی که با دستگاه لیزر سرعت مقداری بار گذاری میگردند عشق ای ندارند و شاید از این وب سایت ها بیرون شوند و به وبسایت دیگری مراجعه نمایند . به این ترتیب سرعت بار گذاری سایت یکی از فاکتورهای رنکینگ موتورهای کاوش محسوب می شود و در‌حالتی که که بتوانید سایتی با دستگاه لیزر پر سرعت به کاربران خود ارائه کنید درجه بهتر و بالاتری در موتورهای کاوش خواهدداشت و سرعت وب سایت در دستگاه لیزر و با صرفه سازی وبسایت موءثر خواهد بود . یکی از دلایل محبوبیت موتور جستجوی گوگل نسبت به بقیه موتورهای دستگاه لیزر کاوش سرعت بالای بارگذاری وبسایت و نتایج مطرح شده توسط آن است که گوگل را از دیگر موتورهای کاوش متمایز می کند .
برای این که وب سایت شما با سرعت بیشتری بار گذاری شود استراتژی هایی موجود هست که با انجام آن‌ها سرعت سایت شما تا حد چشمگیری افزایش خواهد یافت .
این‌راه امور عبارتند از :
استفاده از سرور های مجازی و منحصربه‌فرد
میزبانی وبسایت شما تاثیر زیاد زیادی درسرعت تارنما شما خواهد داشت . براین اساس خوب تر است برای سایت خود هاستی معتبر با منابع بالا خریداری فرمایید تا با آرمش خاطر بیشتری به کار خود ادامه دهید . هاست های عادی دربین یکسری وب سایت به اشتراک نهاده می شوند که معمولا به جهت اشتراکی بودن منابع سی پی یو و رم سرور لابه‌لا تعداد متعددی سایت , سرعت پایینی دارا هستند و سبب ساز کندی تارنما خواهد شد . جهت ارتقا سرعت وب سایت یکی راهکار هایی که سفارش می شود بهره از سرور مجازی یا منحصر به فرد می باشد که دستگاه لیزر در مقایسه با هاست های اشتراکی سرعت دستگاه لیزر فراوان بالاتری دارند . معمولا هزینه مربوط به هاست های اشتراکی سالیانه حدود ۱۰۰ هزار تومان و هزینه مرتبط با سرور های مجازی و منحصربه‌فرد از ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌گردد که‌این تفاوت بها به جهت منحصر بودن و منابع دستگاه لیزر در اختیار است .

فشرده سازی پوشه های خروجی سرور
امروزه سرورها این امکان را دارا‌هستند تا خروجی های یک سایت را به صورت فشرده بهسرعت بار گذاری سایت - دستگاه لیزر خانگی تریا ارسال کنند تا مرورگرها این خروجی های فشرده شده را بخوانند . استعمال
از فشرده سازی تاثیر مضاعف مثبتی در سرعت بار گذاری شدن وبسایت خواهد داشت .
توصیه میشود Gzip را بر روی وب سایت خویش فعال‌ساز‌ی کنید تا خروجی ها از سوی سرور به مرورگر کاربر دستگاه لیزر به طور فشرده ارسال گردد .


فشرده سازی پوشه های آپلود شده
یک عدد دیگر از روش های ارتقاء سرعت تارنما فشرده سازی فایل های HTML , CSS و Java Script است دستگاه لیزر تا حجم کمتری داشته و پهنای باند کمتری از سرور شمارا مصرف کنند . انجام این طریق تاثیر مضاعف متعددی روی سرعت بار گذاری وبسایت خواهد داشت . البته فشرده سازی فولدر های خود را ذیل لحاظ کارشناس انجام دهید تا فشرده سازی سبب دستگاه لیزر بروز خلل در استانداردهای W3C وبسایت شما نگردد .
به کار گیری از کش ( cache )
سیستم کش تارنما را در حین های خاصی تثبیت می نماید و در زمان هایی که دسترسی به وب سایت قابلیت و امکان پذیر نیست وبسایت کش شده را به کاربر سناریو می‌دهد که انجام این کار در کنار آنکه در استفاده وب سایت از منابع رم و سی پی یو سرور صرفه جویی مینماید منجر ارتقا سرعت تارنما میگردد . فعال سازی کش روی مرورگر باعث می‌گردد تا در حالتی که که کاربری سایت را مشاهده نمود در ورود بعدی ورژن ذخیره شده تارنما را مشاهده کند و سایت مجددا بارگذاری نگردد .
بهینه سازی تصاویر
یک عدد دیگر از روش های افزایش سرعت سایت به کارگیری از تصاویر باصرفه سازی شده و ناچیز حجم در هنگام طراحی سایت یا این که قرار دادن پستی در تارنما است که انجام این کار مدت مجال بار گذاری سایت را مضاعف کاهش می‌دهد . در بعضا موردها بهینه سازی تصاویر اینترنت سایتی موجب شده سرعت بارگذاری تارنما تا دو برابر ارتقاء یابد .
ابزار های باز بینی سرعت وبسایت
برای بهینه سازی موارد مربوط به با گاز بار گذاری وب سایت می بضاعت و توان ازابزار های آنلاین زیادی امداد گرفت . معروفترین ابزارها عبارتند از :

GTMetrix
Google PageSpeed Insights
Pingdom

گرافیک سایت
بعضی از قالب های تارنما گرافیکی خیس از سایر قالب ها میباشد و در کل دوران بیشتری میبرد تا این دسته قالب ها بارگذاری گردند . خوب تر است قالب خود را از در میان قالب های وب سایت متوسط گرافیک و نادر گرافیک گزینش فرمائید . با انتخاب


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]