تراکم واژه و کلمه مهم دستگاه لیزر Keyword Density چیست؟

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:52
Norman Wilkinson

تراکم واژه حیاتی دستگاه لیزر Keyword Density چیست؟
تراکم کلمه و واژه مهم Keyword Density چیست؟



درصورتی که بخواهیم تراکم کلمه و واژه اصلی یا این که چگالی واژه و کلمه اساسی ( Keyword Density ) را به صورت مختصر توصیف کنیم , دستگاه لیزر بایستی بگوییم که تراکم واژه و کلمه در واقع نسبت تعداد دفعاتی که یک عبارت یا این که واژه و کلمه نسبت در یک ورقه , نوشته‌علمی یا این که مقاله تکرار شده , به تعداد کل کلمه ها آن مقاله میباشد . مثلاً اگ

ر شما یک برگه اینترنت دارید که با حساب تمام هدینگ ها , کپشن ها ( Caption ) , متن های آلترنیتو ( alt text ) و تبلیغات , در کل تعداد کلمات دستگاه لیزر آن دقیقاً به ۱۰۰ رسیده است و مثلاً ۳ بار یک واژه و کلمه خاص ( مثلاً کلمه «ایران» ) به کار رفته است , تراکم واژه و کلمه اساسی آن عبارت ۳ درصد است . به همین آسانی .

تراکم واژه حیاتی یا کیورد استافینگ!

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی سال پیشین که الگوریتم های موتور های جست و جو دستگاه لیزر به هوشمندی امروز نبودند , اکثری از تارنما ها همت می کردند محتواها و مقالاتی دستگاه لیزر تولید کنند که در آن تراکم کلمه اساسی یک عبارت به ویژه به شدت بالا باشد . ولی چرا؟

keyword - density1

در واقع این افراد سعی می کردند با قرار دادن مطالبی از این دست , جایگاه تارنما دستگاه لیزر خویش را در موتور های جست و جو برای یک عبارت حساس خوبتر کنند .

اما آن‌گاه تر الگوریتم ها تغییر داده شدند و از آن پس به محتواهایی با تراکم کلمه مهم بسیار بالا , امتیاز منفی متعددی داده شد .

احتمالا با خویش تصور کنید که عالی کجای این کار انواع دارد؟

در جواب بایستی اعلام‌کرد که‌این منش رنک گیری در موتور های جست و جو چنان همگانی شد که محتواهای بخش اعظمی از وبسایت ها دیگر برای آدم ها بی معنی و ناخوانا شده بودند!

مثلاً ممکن بود در بخش اعظمی از وبسایت ها با دستگاه لیزر چنین نوشته هایی رو به رو گردید :

«ما یک کمپانی طراحی سایت هستیم که پباده سازی وب سایت و دستگاه لیزر سرویس ها توسعه و گسترش را به مشتریان خویش توصیه می‌کنیم . گروه طراحی تارنما ما در پباده سازی تارنما و سرویس ها بسط تجربه بسیاری دارااست و طراحی سایت و خدمات گسترش را برای طیف وسیعی از مشتریان بر عهده داشته است»

کافی است فقط با یک پاراگراف با شکل و شمایل آن چه خواندید رو به رو شوید تا تمام هدف تان نسبت به اینترنت گردی را از دست بدهید! این کار اصطلاحاً پر کردن عبارت با اهمیت ( یا این که کیورد استافینگ – keyword stuffing ) نامیده می شود که در آن چگالی واژه و کلمه بعضی از کلمات زیاد بسیار و بیشتراز حد مجاز است .

برای توقف از این کار , جریمه فراوان سنگینی برای وبسایت ها گزینش شد که می تواند یک تنه یک وب سایت را به نابودی بکشاند .

بنابر این تراکم واژه کلیدی را می توان یکی از ابزار های مؤثر موتور های جست و جو برای تشخیص دادن یک محتوای گرانبها و جریمه کردن یک عبارت پوچ و آزار دهنده دانست .


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]