تگ “ rel= ” nofollow و تاثیرگذاری در دستگاه لیزر

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:56
Norman Wilkinson

تگ rel=nofollow در معنای حقیقی و واقعی دستگاه لیزر یک متا تگ نمی‌باشد بلکه html description است و در پباده سازی وب سایت اکثر زمان ها در وبلاگ ها فروم ها استفاده می شود . دستگاه لیزر اما شما میتوانید در کاغذ تارنما خود هم این تگ را درج فرمائید , هنگامی که نمیخواهید لینکی تارنما شما‌را فالو نماید . با اضافه نمودن تگ rel=nofollow شما به اسپایدرهای گوگل می فهمانید که شما لینک ها را در کاغذ خویش درج ننموده اید اما بایستی در برگه وب سایت وجود داشته باشند و به این وسیله در دستگاه لیزر وب سایت خود نقش مثبتی را ایفا فرمایید . این به آن شکل نمی‌باشد که اسپایدرهای گوگل آن لینک ها را در حیث نمی گیرند , دستگاه لیزر بلکه تن مفهوم میباشد که ارتباطی یا سایت شما ندارند . عدم انجام این عمل موجب کاهش رنکینگ شما خواهد شد و در دستگاه لیزر سایت شما دستگاه لیزر تاثیر منفی خواهد گذاشت .

Visit this website

WordPress به صورت اتومات no follow را برای پیوند های کاربران در لحاظ می‌گیرد . . سایت Wikipedia دستگاه لیزر هم همین تلاش را پیش رو گرفته است . به عنوان وب مستر شما باید بدانید کدام یک از پیوند های خود را No follow قرا دهید و کدام یک follow شوند . پیوند های No follow گزینه های زیر را می توانند شامل شوند :

لینک و پیوند های مبلغی

کامنت ها
فروم ها
هر مطلبی که قابلیت دارد گوگل آن را غیر اعتماد در حیث گیرد .

اگرچه لینک و پیوند های No Follow بها دستگاه لیزر ساخت نمی نماید ولی این بدان خواسته وجود ندارد که این پیوند ها بی ارزش هستند . زیرا برای تارنما شما ترافیک تولید می کنند . اگر‌چه موتورهای جستجوفاکتورهای متعددی را درلینک ها در نظر می‌گیرند ولی لینک های از شبکه‌های‌مردمی مثل تویتر یا این که فیس بوک بسیار حائز اهمیت میباشند هرچند no follow باشند .

این نکته را در نظر داشته باشید که کدام لینک در طراحی وب سایت شما برای دستگاه لیزر موءثر میباشد , کدام یک برای کسب وکار و دستگاه لیزر مارک شما موءثر می باشد وکدام یک برای نام‌و‌نشان بخشیدن به سایت شما یاری کننده خواهد بود .

توقف از اسپمرها : در حالتی‌که صفحه های شما به یک سایت اسپم لینک و پیوند شده‌است و یا این که در بخش نظرات وبسایت شما پیوند های نا مناسب و اسپم قرار میدهند با استفاده از کد نوفالو ( nofollow ) می‌توانید تاثیر آنها‌را در پیج رنک خود از بین ببرید .

جلوگیری از تکراری شدن محتوا : در حالتی‌که شما دو لینک متفاوت در کاغذ خود به یک برگه داخلی یا این که خارجی دارید که دارای anchor text ( متن لینک و پیوند شده ) متعدد می باشند بهتر است با استفاده از کد نوفالو ( nofollow ) یکی‌از آنها‌را نادیده بگیرید .

بک لینک و پیوند های پولی : اگر شما واقعا قصد دارید که گوگل را تحت تاثیر خویش قرار دهید خوبتر است برای تبلیغات خود از پیوند های نوفالو ( nofollow ) استعمال کنید! شما بهتر است که از بک لینک و پیوند های پولی خود برای پیج رنک دیده پوشی کنید , در واقع گوگل راههای متعددی برای شناسایی لینک های خریده شده دارااست وتنبیه شما دارد که یکی از آنان سیستم گزارش یوزرها است . لینک و پیوند های پولی می توانند مشتمل بر بنرهای تبلیغاتی و تبلیغات متنی باشند . پس در تبلیغات خویش از لینک نوفالو ( nofollow ) استفاده فرمایید مگر آنکه قصد شما فقط بالابردن پیج رنک خویش باشد &# ليزر دستگاه تناسلي ;


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 27 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]