۱۰ قانون طلایی دستگاه لیزر برای جذب لینک های معتبر

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:11
Norman Wilkinson

در سال ۲۰۱۱ , این مقدار به ۴۲ . ۵۶ % کاهش یافت . یعنی چیزی کمتر از ۴ % , که بیان کنده این بود که علی رغم تغییرات زیاد , این فاکتور کماکان عامل مهمی برای موفقیت وبسایت دستگاه لیزر شما خواهد بود .

2011 - algorithm - لینک دستگاه لیزر

ولی همه ما به خیر میدانیم که هر لینکی به معنای نزدیک شدن شما به پیروزی وجود ندارد . هرچه وبسایت دستگاه لیزر مبدایی که به شما پیوند داده است بهتر باشد , لینک نیز از بها بیشتری برخوردار خواهد بود .

به همین دلیل است که برنامه‌ریزی های شما در این راه باید معطوف جذب لینک های دارای اعتبار باشد . اما به چه شکل می بایست اقدام به بدین کار کرد؟ لینک معتبر چیست؟ در‌پی به توضیح این سوال ها خوا هیم پرداخت .

اعتبار مطلق و نسبی لینک و پیوند

اعتبار به دو گونه تقسیم میگردد . بعضی از وب سایت ها از اعتبار مطلق دستگاه لیزر برخوردار میباشند . مثل The Daily Beast یاHuffington Post و یا این که وبلاگ گوگل . این تارنما ها تحت عنوان وبسایت های دستگاه لیزر دارای اعتبار در موضوع ارائه اطلاعات آرم گذاری شده اند .

در سویی دیگر , وب سایت هایی داریم که از اعتبار نسبی برخوردار می‌باشند . این تارنما ها محل درخشش استعدادهای بلاگرها و وبمسترها دستگاه لیزر است . بلگرهایی مانند Robert Scoble , Dooce و یا این که Mashable در مورد کاری خود دارای اعتبار میباشند . اگر چه پیوند هایی که از این وب سایت ها احتمالا به شما داده بشوند از اعتبار و قیمت متعددی برخوردارند , اما به میزان تارنما هایی دستگاه لیزر که از اعتبار مطلق برخوردارند نخواهد بود .

اما چه‌طور از چنین سایت هایی لینک جذب کنیم؟ قریه ضابطه طلایی برای جذب لینک معتبر از این تارنما های معتبر چیست؟

قانون ۱ : مطالبی بنویسید که پیوند های داخل مقالات سایت های دیگر را جذب کند

اساسی ترین تاکتیک جذب لینک و پیوند معتبر , نوشتن محتوایی است که قیمت لینک دادن داشته باشد . چنین محتوایی دستگاه لیزر چه‌گونه می بایست باشد؟

اساس – چنین مطالبی می بایست خلائی را در فضای مجازی توسط محتوای ماهر , مملو‌از اطلاعات مفید و دقیق پر کنند . چنین مطالبی دستگاه لیزر تارنما شما را تمجید خواهند کرد , بنابرین به‌این نکته که با چنین مطالبی , وب سایت شما بر روی چه چیزی تمرکز خواهد کرد , اعتنا نمایید . پایه مقاله , بخش متعددی ازمحتوای شمارا در بر خواهد گرفت .
محتوای شخصی – نزدیک به یک چهارم محتوای شما بایستی مشتمل بر اتفاق ها و تجارب شخصی ای باشد که به فهم مقاله و ارتقاء آشنایی استفاده کننده از شما یاری دهد . این بخش علاوه بر این که دارای توشه علمی مناسبی است , به معرفی شما هم می پردازد .
محتوای داغ – این بخش , بخش کوچکی از مطلب شمارا تشکیل خواهد داد . چنین محتوایی می بایست مشاجره برانگیز باشد . عیب گیری یک ایده مطرح , انتقاد افراد و یا این که رد علمی عملی که جدیدا معروف شده است , شروع نیکی می‌تواند باشد که مثل بخش پیشین , علاوه بر ارائه اطلاعات اثرگذار , مشاجره برانگیز بوده و همچنین به معرفی جهت گیری شخصی شما می پردازد .

ساخت تارنما با چنین محتوایی احتمالا دشوار و یا این که زمان بر باشد , بنابر این لینک هایی که به شما خواهد شد لینک های عادی نخواهند بود . اگر‌چه در حالتی‌که که فیض رضایت بخش فقدان , میتوانید از وبسایت های دارای اعتبار بخواهید که در مطالب مربوط خویش به این مطالب شما لینک بدهند . تلاش فرمایید عوارض قابل قبولی برای این کار ارائه دهید , به عنوان مثال :

– شما درباره نویسنده یک وبسایت دارای اعتبار متن اید و احتمال دارد او مایل باشد مقاله شما‌را در وبسایت یا وبلاگ خود به اشتراک بگذارد .

– احتمالا مطلب شما رابطه زیادی به متن های یک وب سایت دارای اعتبار داشته باشد به طوری که تکمیل کننده آن مطالب است . حتی می‌توانید آن مطالب را در مقاله خود انتقاد نمایید که باعث به یک مناظره دو جانبه در بین سایت شما و آن وبسایت دارای اعتبار خواهد شد . در حالتی‌که این کار جرقه یک طوفان از سایر وب سایت ها شود… برنده این جدل شما خواهید بود!

دستگاه لیزر elight ۲ : لینک و پیوند های شکسته بقیه افراد را ترمیم کنید


لینک های مرده و شکسته مرز خاصی ندارند . در واقع هر لحظه احتمالا مقصد یک لینک و پیوند از دسترس بیرون شود . وقتی سایتی از دسترس بیرون شود , بنابر این تمامی وبسایت هایی که به آن لینک و پیوند داده اند , با پیوند های شکسته مواجه خواهند شد .
به طور نمونه سایتی مانند Mashable لینک و پیوند های متعددی به خارج از وب سایت خود دارد که میتوانند مشتمل بر لینک و پیوند های شکسته نیز باشند . جستجوی مطالب کهن بر روی این وبسایت ها در عمده مواقع نتیجه بخش است . پس چنانچه شما محتوای مرتبط و قابل قبولی منتشر نموده اید , چرا جایگزین آن لینک های شکسته نباشد؟ چگونه؟

گزارش دستی – لیستی از لینک های


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]