۱۰ قانون طلایی دستگاه لیزر برای جذب لینک های معتبر

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:14
Norman Wilkinson

در سال ۲۰۱۱ , این میزان به ۴۲ . ۵۶ % کاهش یافت . یعنی چیزی کمتر از ۴ % , که بیان‌کننده این بود که علی رغم تغییرات بسیار , این فاکتور همچنان ادله مهمی برای موفقیت وب سایت دستگاه لیزر شما خواهد بود .

2011 - algorithm - لینک و پیوند دستگاه لیزر

البته همگی ما به نیکی می‌دانیم که هر لینکی به معنای نزدیک شدن شما به توفیق نیست . هرچه وب سایت دستگاه لیزر مبدایی که به شما لینک و پیوند داده است خوب تر باشد , لینک هم از ارزش بیشتری برخوردار خواهد بود .


به همین دلیل است که برنامه ریزی های شما در این سمت بایستی معطوف جذب لینک های معتبر باشد . اما چه‌گونه باید مبادرت به به این کار کرد؟ پیوند دارای اعتبار چیست؟ پیرو به توضیح این سوال های خوا هیم پرداخت .

اعتبار مطلق و نسبی لینک و پیوند

اعتبار به دو گونه تقسیم می شود . برخی از وبسایت ها از اعتبار مطلق دستگاه لیزر برخوردار میباشند . مثل The Daily Beast یاHuffington Post و یا وب لاگ گوگل . این وب سایت ها به عنوان وبسایت های دستگاه لیزر معتبر در مسئله ارائه اطلاعات آرم گذاری گردیده اند .

در سویی دیگر , سایت هایی داریم که از اعتبار نسبی برخوردار می باشند . این تارنما ها محل درخشش استعدادهای بلاگرها و وبمسترها دستگاه لیزر است . بلگرهایی مثل Robert Scoble , Dooce و یا Mashable در مورد کاری خویش معتبر هستند . هر چند پیوند هایی که از این وبسایت ها ممکن است به شما داده بشوند از اعتبار و ارزش زیادی برخوردارند , البته به اندازه تارنما هایی دستگاه لیزر که از اعتبار مطلق برخوردارند نخواهد بود .

البته چه طور از چنین وبسایت هایی لینک و پیوند جذب کنیم؟ ده قانون طلایی برای جذب لینک دارای اعتبار از این وب سایت های معتبر چیست؟

ضابطه ۱ : مطالبی بنویسید که پیوند های درون مقالات تارنما های دیگر را جذب نماید

حساس ترین تاکتیک جذب پیوند دارای اعتبار , نوشتن محتوایی است که ارزش لینک و پیوند دادن داشته باشد . چنین محتوایی دستگاه لیزر چه طور بایستی باشد؟

پایه – چنین مطالبی باید خلائی را در فضای مجازی توسط محتوای حرفه ای , مملو‌از داده ها موءثر و دقیق مالامال نمایند . چنین مطالبی دستگاه لیزر سایت شمارا توصیف خواهند کرد , بنابرین به‌این نکته که با چنین مطالبی , سایت شما بر روی چه چیزی تمرکز خواهد کرد , اعتنا فرمایید . مبنا مقاله , بخش متعددی ازمحتوای شما‌را در بر خواهد گرفت .
محتوای شخصی – نزدیک به یک چهارم محتوای شما باید شامل وقایع و تجارب فردی ای باشد که به فهم و شعور مقاله و افزایش شناخت استفاده کننده از شما یاری دهد . این بخش علاوه بر این که دارای توشه علمی مناسبی است , به معرفی شما هم می پردازد .
محتوای داغ – این بخش , بخش کوچکی از مقاله شما‌را تشکیل خواهد داد . چنین محتوایی باید دعوا برانگیز باشد . عیب گیری یک ایده مطرح , انتقاد اشخاص و یا این که رد علمی عملی که به تازگی به شهرت رسیده است , آغاز خوبی قادر است باشد که مثل بخش قبل , علاوه بر ارائه اطلاعات موءثر , دعوا برانگیز بوده و همینطور به معرفی جهت گیری فردی شما میپردازد .

تولید وبسایت با چنین محتوایی ممکن است سخت و یا این که وقت گیر باشد , بنابر این پیوند هایی که به شما خواهد شد لینک های عادی نخواهند بود . اگر‌چه در‌صورتی‌که که نتیجه رضایت بخش نبود , میتوانید از سایت های معتبر بخواهید که در مطالب مربوط خود بدین مطالب شما لینک و پیوند بدهند . تلاش نمایید عارضه ها مناسبی برای این کار ارائه دهید , مثلا :

– شما در رابطه مولف یک تارنما معتبر نوشته اید و احتمالا او مایل باشد مقاله شما را در تارنما یا وب لاگ خویش به اشتراک بگذارد .

– احتمالا مطلب شما ارتباط متعددی به متن های یک وبسایت دارای اعتبار داشته باشد به طوری که تکمیل کننده آن مطالب است . چه بسا می‌توانید آن مطالب را در مطلب خود انتقاد نمائید که سبب ساز به یک مناظره دو جانبه بین وب سایت شما و آن وبسایت دارای اعتبار خواهد شد . اگر این کار جرقه یک گردباد از دیگر سایت ها شود… موفق این جدل شما خواهید بود!

دستگاه لیزر فیلیپس ۲ : پیوند های شکسته بقیه افراد را ترمیم فرمایید

لینک های مرده و شکسته مرز خاصی ندارند . در واقع هر لحظه ممکن است مقصد یک لینک و پیوند از دسترس خارج شود . زمانی سایتی از دسترس بیرون شود , بنابر این کلیه وب سایت هایی که به آن پیوند داده اند , با لینک و پیوند های شکسته مواجه خواهند شد .
به طور مثال سایتی نظیر Mashable پیوند های زیادی به خارج از سایت خود داراست که می توانند مشتمل بر پیوند های شکسته نیز باشند . جستجوی مطالب قدیمی بر روی این تارنما ها در بیشتر مواقع نتیجه بخش است . پس در شرایطی که شما محتوای دارای ارتباط و قابل قبولی منتشر نموده اید , چرا جایگزین آن لینک و پیوند های شکسته نباشد؟ چگونه؟

گزارش دستی – لیستی از لینک های


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]