فراگیری دستگاه لیزر و باصرفه سازی وبسایت : منش های ایجاد بک پیوند | لینک بیلدینگ

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:20
Norman Wilkinson

آموزش دستگاه لیزر : پیوند بیلدینگ برای اشخاص مبتدی و تازه کار

شیوه های اکثری برای ساخت بک پیوند وجود دارد . دلخواه ترین طرز های پیوند بیلدینگ , که گروه پاور اف دستگاه لیزر در حیث دارد به شما دوستان خوب معرفی کند که برای هر نوع تارنما و تجارتی کاربردی باشند .
یادگرفتن دستگاه لیزر : ایجاد بک لینک محتوا محور



اینفوگرافیک دستگاه لیزر
تجسم داده و آمار
گزارش متنی
راهنما ( یادگرفتن های مرحله به مرحله )
کلیپ
گالری تصاویر

فرآیند تولید محتواهای فوق بایستی به نحوی باشد تا مخاطبان آنان‌را دارای ارتباط , دیدنی , لبریز مضمون‌ , سرگرم کننده و … تلقی کنند . زمانی که چنین بازخوردی را اخذ کردید باید برای اخذ پیوند از سمت همین مخاطبان اقدام کنید . در‌حالتی که بتوانید به درستی ایجاد محتوا نمایید , با سپری شد مجال دیگر نیازی نخواهید داشت برای ساخت دستگاه لیزر بک لینک و پیوند از کسی درخواست فرمایید .

همینطور , لزومی ندارد در تمام وب سایت هایی که می‌شناسید برای محتوای خویش لینک سازی فرمایید , تنها کافیست با چندین وبسایت دستگاه لیزر اصلی و تاثیرگذار در موضوع تجاری خود صحبت کنید تا آنها مقاله‌ها شمارا در وبسایت خویش منتشر نمایند . مسلماً این جور ایجاد کرد بک پیوند بسیار عصر بَر است و مستلزم تولید محتوایی خاص و کامل میباشد , ولی با پاره ای همت تمامی چیز ممکن است , پذیرش ندارید؟


نمونه هایی از کمپین های لینک بیلدینگ محتوا محور دستگاه لیزر

درین بخش از مقاله , نمونه های موفقی از کمپین های تشکیل داد بک لینک و پیوند را به یار عارضه ها پیروزی آنها معرفی خوا هیم کرد . نکتۀ مهمی که درین قسمت وجود دارد این است که هدف اولیۀ نمونه های پیش رو احتمالا ایجاد بک لینک نبوده باشد , ولی محتوای ساخت شده درین نمونه ها به قدری توانمند بوده اند که راجع‌به پیوند سازی هم برنده کار کرده اند . در هر مورد , در‌این مثال ها نکات بسیاری برای آموختن موجود است .

http : //www . swissotel . com/promo/ دستگاه لیزر shr - map

برگه ای که در ابتدا لینک آن را قرار داده ایم ۶۸ پیوند از تارنما های متفاوت اخذ کرده و اعتبار آن ( Page Authority ) 63 است . چه چیزی منجر موفقیت آن شده‌است :

سود از این برگه زیاد آسان و تلاش آن بسیار خوب است . وقتی که شما کشور مورد علاقۀ خود را تعیین می‌کنید , محتوای جانور در کسری از ثانیه عوض میشود .
صفحه ارایی فراوان منزه و شیک است , بدین مضمون‌ که در دید اولیه متوجه نحوۀ تلاش آن می‌شوید .
پباده سازی و محتوای جانور در صفحه با سلیقۀ افرادی که به تارنما های رزرو هتل مراجعه می کنند , همخوانی دارااست .
محتوای ساخت شده برای افرادی که با فرهنگ کشورهای متفاوت شناخت ندارند , فراوان موثر است و نوع و طرز برخورد را به آنها فراگیری می دهد .

به تصویر کشیدن ۱۰۰ سال موسیقی راک

این قضیه هم نمونۀ بسیار نیکی از یک محتوای اینتراکتیو است . در‌این برگه تایم لاینی را مشاهده می‌کنیم که در آن نحوۀ شکل گیری ژانرهای گوناگون موسیقی راک , طی ۱۰۰۰ سال اخیر با ترسیم شکل معین شده است .


http : //www . concerthotels . com/100 - years - of - rock

تاکنون ۱۹۸ توشه به‌این صفحه لینک و پیوند شده‌است و اعتبار صفحه اش ۵۳ است . بگذارید عارضه ها جذابیت این برگه را اسم ببریم :

اینتراکتیو بودن کاغذ بر جذابیت آن افزوده است ; این کار باعث میگردد کاربر در همان ابتدا مجذوب وبسایت شود و آن را کنار گذاشتن نکند .
شما می‌توانید در ورقه گردش فرمائید و قطعه ای موسیقی گوش فرمائید .
این کاغذ با سلیقۀ افرادی که برای کنسرت های بخصوص اقدام به رزرو هتل می کنند , همخوانی دارااست .

حتما بخوانید : چه گونه انکر تکست ( متن لینک و پیوند ) را بهینه سازی کنیم؟
شما مقابل “ جان پاولسون ”

می توان اظهار‌کرد متخصص دستگاه لیزر ی این سایت , شخصی خلق کننده و مبتکر است . هنگام ورود به وب سایت با محتوایی روبرو میشوید که ازتان میخواهد درآمد هر ساله خویش را وارد نمایید . زمانی که مبلغ متبوع را وارد کردید , این سایت معیار درآمد شمارا با John Paulson تاجر و پولدار موفق آمریکایی مقایسه می کند .

https : //mahifx . com/john - paulson

این محتوا قبلا در صفحۀ دارای اهمیت وب سایت قرار داشت و وقتی که که‌این سرویس به تازگی راه‌اندازی شده بود به عنوان تکنیک تشکیل داد بک لینک از آن استفاده می‌شد . پیش از آنکه از صفحۀ اولیه برداشته شود , این محتوا بیش تر از ۲۰۰ پیوند به دست آورده بود . ادله موفقیتش چه بود؟

درست است با محتوایی اینتراکتیو سروکار داریم ولی استفاده از آن زیاد سهل وآسان است ; این محتوا فقط یک اطلاعات معمولی از شما میخواهد .
مخاطب را با خویش مشغول


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]