گوگل آلرت دستگاه لیزر چیست ؟

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:23
Norman Wilkinson

گوگل آلرت دستگاه لیزر چه میباشد ؟
گوگل آلرت چه میباشد ؟

google - alerts - image2

یکی‌از مفیدترین و ناشناخته‌ ترین سرویس‌ های گوگل , گوگل آلرت هست . با گوگل آلرت می‌توانید برای یک یا این که یک سری کلیدواژه یک آلرت یا این که هشدار بگذارید و دستگاه لیزر هر وقت موضوعی با این محتوا در اینترنت منتشر شد , گوگل آن را به نشانی اینترنتی شما ارسال می کند . هیچ محدودیتی دستگاه لیزر برای تعداد آلرت هاندارید و هر تعداد که بخواهید می‌توانید دستگاه لیزر آلرت انتخای فرمائید .

توضیح معمولی خیس گوگل آلرت این میباشد که شاید شما بخواهید هرگاه مقاله جدیدی در رابطه با واژه ی خاصی در گوگل دستگاه لیزر طولانی تر شد شما از آن مطلع گردید .


پیرو ی این مطلب به صورت بدون نقص نحوه‌ی به کار گیری از گوکل آلرت میتوانید مشاهده فرمایید .

دیگر نیازی نمیباشد خودتان به طور متناوب وب را جستجو فرمائید چراکه گوگل این کار را برای شما انجام می‌دهد . تنها کافی است که یک آلرت بگذارید و تهیه و تنظیم نمایید که در چه بازه‌ی وقتی می‌ خواهید مطالب نو به نشانی اینترنتی شما ارسال شود .

برای این کار از طریق این پیوند به آدرس گوگل آلرت بروید دستگاه لیزر و یا این که آدرس www . google . com/alerts را در نوار نشانی مرورگر دستگاه لیزر خود تایپ فرمایید و بعد از آن با اکانت گوگل خود در آنجا Sign in فرمایید .

در کادر آبی رنگ که بالای صفحه است می‌ توانید یک آلرت بگذارید که برای این کار بایستی کلیدواژه‌ زمینه نظرتان را در نوار سپید رنگ باطن فریم آبی رنگ , تایپ کنید &# لیزر دستگاه برش ;


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]