فراگیری کار با گوگل آنالیتیکس دستگاه لیزر ( معرفی )

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:36
Norman Wilkinson

آموزش کار با گوگل آنالیتیکس ( معرفی )

درین آموزش دستگاه لیزر با ابزار های گوگل آنالیتیک آشنا شویم و بدانیم چه امکاناتی دستگاه لیزر در چنگ خواهیم داشت . در قسمت سمت چپ داشبورد , دستگاه لیزر ابزار های دوچندان کاربردی به شرح ذیل داریم که در پی همگی این ابزار ها و کاربرد آنان را به تفصیل توضیح خواهیم داد &# دستگاه لیزر خانگی براون : می‌توانید یک داشبورد تازه ساخت نمائید . به فضای کاری که در نصیب Overview مشاهده می‌کنید یک داشبورد دستگاه لیزر می گویند . با کلیک بر روی New Dashboard یک داشبورد تازه ایجاد نمائید .
Shortcuts : در بعضی مواقع چهت نیل به یک قسمت خاص اضطراری است مسیر طولانی را طی کنیم , خوب تر است یک کد کوتاه جهت دسترسی به آن بخش ایجاد کنیم تا به راحتی به بخش مورد نظر بتوانیم دسترسی یابیم . برای تولید یک Shortcut به مسیر مورد نظر رفته و از منوی بالایی بر روی دکمه ی Shortcut کلیک نمائید . در پنجره ی Add Shortcut یک نام وارد نموده و بر روی ok کلیک نمائید .
Intelligence Events : در این قسمت می توانید اطلاعاتی در باب حالت روزمره وبسایت خویش داشته باشید . به عنوان مثال یک روز بازدید وبسایت شما ارتقا چشمگیری داراست یا نرخ Bounce rate کاهش داشته است , بعبارتی تغییرات ناگهانی که در تارنما ایجاد می شود را می توانید در‌این قسمت مشاهده نمائید .
Real - Time : درین نصیب میتوانید آمار زنده ی وب سایت خویش را مشاهده نمائید . گوگل آنالیتیک برای ثبت آمار به طور روزمره و زمانبندی شده کار می نماید و گاهی تا 1 روز نیز بطول می انجامد تا داده های تازه تثبیت گردد . بنابر این برای موردها خاص میتوانید از Real Time فایده نموده و آمار لحظه ای سایت را مشاهده نمایید .
Audience : در این قسمت می توانید برای معلوم نمودن اینکه مخاطبان شما چه کسانی هستند به کارگیری فرمائید , می توانید سن و جنسیت کاربران , منطقه ی جغرافیایی , کردار مشتریان , تکنولوژی آیتم استفاده جهت دسترسی به وبسایت و … را نظارت و محاسبه نمائید .
Acquisition : در این بخش میتوانید مشاهده کنید که چه چیزی کاربران را به تارنما شما سوق دهی کرده است؟ تبلیغات , روزنامه , آدرس اینترنتی های ارسالی یا … .
Behavior : در این بخش می‌توانید رفتار یوزرها را مشاهده فرمائید , یعنی هنگامی یک کاربر وارد وبسایت شما شده‌است چه کاری کرده است و دستگاه لیزر چه مسیر هایی را طی نموده است و آیا کاری که مورد توقع ما بوده است را انجام داده یا این که نه .
Conversions : درین بخش می توانید نرخ تبدیل وبسایت دستگاه لیزر را مشاهده کنید . دستگاه لیزر نرخ تبدیل با تقسیم تعداد بازدید بر تعداد Goal های ثبت شده بدست می آید و معیاری جهت دستگاه لیزر تشخیص همت کسب و کار شما هست که به شما نشان می‌دهد کسب و کارتان چقدر خوب کار می نماید .



برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 19 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]