تعیین واژه و کلمه مهم دلخواه برای دستگاه لیزر وبسایت

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:37
Norman Wilkinson

انتخاب واژه اصلی دلخواه برای وب سایت




ابتدا به ارائه تعریفی از دستگاه لیزر ( SEO &# لیزر دستگاه ; Search Engine Optimization ) میپردازیم . این عبارت در معنای بهینه سازی موتورهای کاوش می باشد و کلاً هدف از تکنیکهای دستگاه لیزر به دست آوردن رنکینگ خوب تر در موتورهای جستجو میباشد که فیض آن حضور در صفحه های اولیه نتایج کاوش برای یک واژه و کلمه حساس خاص است . پس SEO یعنی با صرفه سازی تارنما برای موتورهای کاوش برای ظاهر شدن در صفحه ها ابتدا نتایج جستجو .

درین فرآیند , یعنی با صرفه سازی وب سایت , اولین و مهم‌ترین گام به عبارتی تعیین کلمه و واژه کلیدی مناسب دستگاه لیزر وب سایت می‌باشد . برای گزینش کلمه اساسی با اهمیت خود دستگاه لیزر به ترتیب زیر فعالیت کنید . ( اعتنا داشته باشید مقدمه زمینه مد نظر ی خویش و در واقع مسئله سایت خویش را انتخاب فرمائید آن‌گاه وارد فرایند زیر شوید به دلیل آن که فعالیت در زمینه ای که علاقه ای به آن ندارید , نتیجه ای جز ناکامی نخواهد داشت چه بسا در شرایطی‌که درآمد فراوان خیر نیز از سایتتان داشته باشید . )
۱ . تنظیم لیست دستگاه لیزر



در اولین گام , لیستی از عبارات و کلمات مربوط به مورد وب سایت خویش تهیه کنید که می‌پندارید دستگاه لیزر افراد از آنان در موتورهای جستجو استفاده می نمایند تا مطالب دستگاه لیزر متبوع خویش را بیابند . این لیست را یادداشت کرده تا در گام بعدی از آن استفاده کنیم .





۲ . بررسی وضعیت



اکنون به نشانی تحت مراجعه کرده و شرایط هر واژه یا این که عبارت را بررسی میکنیم :

https : //adwords . google . com/select/KeywordToolExternal





در برگه ای که گشوده میگردد ( این یک عدد دیگر از سرویسهای بدون‌پول گوگل است که به ابزار کلمه و واژه اساسی گوگل ادوردز مشهور است ) , در دستگاه لیزر قاب word or phrase واژه مهم مناسب خویش را بنویسید .



آن‌گاه روی advanced options که ذیل این قاب قرار دارد کلیک کرده و مورد all countries را انتخاب کنید . توجه داشته باشید , در صورتی‌که محصول ها یا این که سرویس ها شما مختص حیطه ای خاص است می بایست حالت عبارت مورد نظر خود را در آن حوزه‌ باز بینی نمایید اما متأسفانه همچون همیشه کشور ایران در لیست کشورها نیامده و به همین حافظه مورد all countries را گزینش میکنیم .



روی دکمه ی search کلیک نمایید تا نتایج سناریو داده شود .



در‌این‌صورت‌ , گوگل لیستی از کلمات و عباراتی که بیشترین اندازه دستگاه لیزر کاوش را داشته اند به شما نمایش میدهد .


۳ . تکرار و یادداشت



سطح دو را برای تک تک کلمه ها و کلماتی که در اولی تراز یادداشت کرده اید , تکرار فرمایید و ببینید برای هر یک از کلمات متبوع شما چه تعداد جستجوی ماهیانه را نمایش می دهد ( تحت بخش Global Monthly Searches ) . با انجام این کار برای تمام لغت ها کلیدی مورد نظر خویش , خواهید توانست لیستی از پرطرفدارترین لغات و لغت ها به دست آورید که از در بین آنان ۲ یا این که ۳ واژه و عبارت را باید در کاغذ مهم خود قرار دهید و در واقع عبارات کلیدی اصلی شما خواهند بود . اعتنا داشته باشید , که گوگل مقدار جستجوی ماهیانه برای لغات مرتبط با واژه و کلمه شمارا نیز سناریو خواهد داد . پس شاید آنها نیز آیتم های قابل قبولی برای کلمه و واژه حیاتی مطلوب باشند .


۴ . تصفیه ی نتایج



کلمه ها و عباراتی با تعداد جستجوی بیشتر که از تراز ۳ به دست آمده اند را روی یک برگه کاغذ یادداشت فرمایید بعد تعداد جستجوی هر یک را مقابل آن بنویسید . میان این نتایج , درپی کلمات و عباراتی بگردید که خیر خیلی فراوان کاوش شده اند و خیر خیلی معدود . نمونه زیر را در حیث بگیرید :



به عنوان مثال وب سایت ما در امر کار در خانه است ; عباراتی که یادداشت کرده ایم عبارتند از : کار در خانه , کار در منزل , کار تایپ در خانه , کسب درآمد در خانه , درآمد اینترنتی ( و درامد اینترنتی ) و کسب درآمد از اینترنت ( و کسب درامد از وب ) . به ترتیب تعداد جستجوها برای هر مورد عبارتند از : ۲۴۰۰ , ۸۸۰ , ۲۶۰ , ۷۳ , ۱۳۰۰ , ۲۹۰۰ , ۱۰۰۰ , ۵۹۰ . با این حساب می بینیم که دو عبارت کار در منزل و درامد اینترنتی بیشترین تعداد کاوش را دارند البته درین بین عبارت ” کسب درآمد از اینترنت ” نیز می‌باشد که نسبت به درامد اینترنتی تعداد جستجوی کمتری داشته است . که خب این نیز عالی است هم بد . عالی از این جهت که احتمالاً رقبای کمتری خواهید داشت و بد از این جهت که واحد سنجش تمایل اشخاص به جستجوی این عبارت نسبت به درامد اینترنتی کمتر است . خب با این حساب تصمیم با شماست که وارد بازار رقابت سنگین شوید یا بر بازدیدکنندگان بالقوه خود تمرکز فرمائید که البته تعدادشان کمتر است . سفارش من مورد دو است .



دقت داشته باشید این اعداد و ارقام مربوط به روزگار تایپ کردن این نوشته‌علمی است و


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]