آموزش دستگاه لیزر با بازبینی فاکتورهای بک لینک و پیوند
آموزش دستگاه لیزر با بررسی فاکتورهای بک لینک
فراگیری دستگاه لیزر با باز نگری فاکتورهای بک لینک و پیوند
% d8 % a2 % d9 % 85 % d9 % 88 % d8 % b2 % d8 % b4 - % d8 % b3 % d8 % a6 % d9 % 88 - % d8 % a8 % d8 % a7 - % d8 % a8 % d8 % b1 % d8 % b1 % d8 % b3 % db % 8c - % d9 % 81 % d8 % a7 % da % a9 % d8 % aa % d9 % 88 % d8 % b1 % d9 % 87 % d8 % a7 % db % 8c - % d8 % a8 % da % a9 - % d9 % 84 % db % 8c % d9 % 86 % da % a9
80 . قدمت دامنه پیوند دهنده : بکلینک از دامنه های با سابقه احتمالا قدرت بیشتری نسبت به دامنه های جدید داشته باشد .
81 . تعداد لینک های آمده از یک دامین : همان گونه که در نمودار زیر از Moz میبینید ( محور افقی حالت SERP است ) شماره دامنه های ارجاع دهنده یکیاز مهم ترین فاکتورهای رنک در الگوریتم گوگل بشمار می رود :
% d8 % a2 % d9 % 85 % d9 % 88 % d8 % b2 % d8 % b4 - % d8 % b3 % d8 % a6 % d9 % 88 - % d8 % a8 % d8 % a7 - % d8 % a8 % d8 % b1 % d8 % b1 % d8 % b3 % db % 8c - % d9 % 81 % d8 % a7 % da % a9 % d8 % aa % d9 % 88 % d8 % b1 % d9 % 87 % d8 % a7 % db % 8c - % d8 % a8 % da % a9 - % d9 % 84 % db % 8c % d9 % 86 % da % a9z
82 . تعداد پیوند های آمده از آی پی های C - Class غیر وابسته : نشانی لینک و پیوند های آمده از آی پی های C - Class غیروابسته , نشان دهنده ی حجم بیشتری از سایت های لینک دهنده به شما است .
83 . تعداد صفحه ها لینک دهنده : تعداد کل صفحه های لینک و پیوند دهنده ( حتی در صورتیکه تعدادی از آنها در دامنه یکسان باشد ) فاکتوری برای رنکینگ بشمار میرود .
84 . تگ های Alt ( برای پیوند های چهره ای ) : Alt text ورژن تصویری اعم از anchor text ها بشمار میرود .
85 . لینک های آمده از دامنه های . gov و . edu : مت کات ابلاغ نموده است که TLD فاکتوری اساسی برای وبسایت نیست . با این حال این مورد دستگاه لیزر کاران را از تامل در خصوص این که TLD های . edu و . gov از رده خاصی برخوردارند منصرف نکرده است .
86 . PR برگه لینک و پیوند دهنده : PR ورقه لینک و پیوند دهنده فاکتوری فراوان با اهمیت در رنک بحساب میاید .
87 . قدرت نویسندگی دامنه لینک و پیوند دهنده : توان نویسندگی دامنه لینک و پیوند دهنده احتمال دارد نقشی جدا در اهمیت بک لینک و پیوند دادن بازی نماید ( یعنی برگه ای با PR=2 از سایتی با PR کاغذ اولیه 3 احتمالا بها کمتری از صفحه لینک و پیوند با PR=2 از سایت Yale . com با PR=8 داشته باشد ) .
88 . لینک و پیوند های آمده از طرف رقیبان : لینک و پیوند هایی که متعلق به صفحه های دیگری که در SERP یکسانی رنک گرفته اند ممکن است برای رنک صفحه ای ( واژه با اهمیت خاص ) با ارزشتر باشند .
89 . اشتراک گذاری اجتماعی کاغذ ارجاع : حجم اشتراگ گذاری اجتماعی کاغذ محور شاید روی ارزش لینک و پیوند تاثیرگذار باشد .
90 . لینک از سمت همسایگان بد : لینک و پیوند های آمده از طرف همسایگان ( وب سایت های مشابه ) بد احتمالا به وبسایت شما زخم بزند .
91 . پستهای یوزرها میهمان : با اینکه پست یوزرها مهمان میتواند قسمتی از کمپین دستگاه لیزر ی رسمی باشد , اما لینک و پیوند های آمده از سوی پست های میهمان بویژه در منطقه محل سکونت نویسنده , احتمال دارد به اندازهی پیوند متنی در همان ورقه باارزش نباشد .
92 . پیوند به صفحه اولیه دامنه ای که برگه روی آن است : لینک و پیوند ارجاعی به برگه اول شاید نقشی خاص و مهم در چک تارنما و در فیض وزن لینک و پیوند بازی نماید .
93 . پیوند های Nofollow : یکی دعوا برانگیز ترین موضوعات در دستگاه لیزر . لحاظ قانونی گوگل در باب این موضوع :
دستگاه لیزر الکساندرایت ; بطور کلی , ما آنهارا دنبال نمیکنیم
که نشان می دهد در موردها خاص این کار را انجام می دهند . داشتن یک درصد اطمینان از لینک های nofollow نیز ممکن است نشان دهنده ویژگی ها لینک و پیوند ارگانیک و غیرعادی باشد .
94 . تنوع در گونه های پیوند : داشتن تعداد زیادی پیوند که از منبعی واحد است ( نظیر مشخصات فروم ها , نظرات وبلاگ ها ) ممکن است نشانه ای از اسپم بودن وب سایت باشد . به ابلاغ دیگر , پیوند هایی که از منابع متفاوت می آید نشانه ای از ویژگی ها لینکی نرمال هست .
95 . لینک حامی مالی یا این که دیگر لغات حول و حوش لینک : کلماتی مثل اسپانسر , شرکای لینک و پیوند و پیوند های اسپانسری احتمالا قیمت پیوند را کاهش دهند .
96 . پیوند های متنی : لینک و پیوند های جاسازی شده باطن محتوای ورقه مضاعف کار کشته خیس از لینک و پیوند های جان دار در صفحه ای خالی یا این که هرجای دیگری درنظر گرفته میشود . مثالی عالی راجعبه به کارگیری از این دسته لینک و پیوند ها وب سایت نیو دستگاه لیزر است که در اکثری از پست ها به خیل عظیم بر روی لینک های درون محتوا کار کرده است .
97 . تعداد بیش از مقدار redirect 301 در برگه : لینک های آمده از redirect 301 تاحدودی رنک را تضعیف می نماید , بدین آموزش وبمستر اعتنا نمایید .
98 . anchor text بکلینک : همانگونه که پیش خیس گفته شود و از الگوریتم اورجینال گوگل بر میاید :
ابتدا اینکه anchorها اکثر زمان ها نسبت به صفحه های تنها , توجه توصیفی بیشتری در صفحه ها وب ساخت می نمایند .
گویا است که anchor text از اهمیت کمتری نسبت به گذشته شامل است ( شبیه اسپم به نظر میرسد ) . البته کماکان در مقیاس اگر چه کوچک سیگنال های ارتباطی قادر ارسال می نماید .
99 . anchor text لینک و پیوند
[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]