فراگیری دستگاه لیزر با بازبینی فاکتورهای بک لینک و پیوند
آموزش دستگاه لیزر با آنالیز فاکتورهای بک لینک
یادگرفتن دستگاه لیزر با باز نگری فاکتورهای بک پیوند
% d8 % a2 % d9 % 85 % d9 % 88 % d8 % b2 % d8 % b4 - % d8 % b3 % d8 % a6 % d9 % 88 - % d8 % a8 % d8 % a7 - % d8 % a8 % d8 % b1 % d8 % b1 % d8 % b3 % db % 8c - % d9 % 81 % d8 % a7 % da % a9 % d8 % aa % d9 % 88 % d8 % b1 % d9 % 87 % d8 % a7 % db % 8c - % d8 % a8 % da % a9 - % d9 % 84 % db % 8c % d9 % 86 % da % a9
80 . عمر دامنه لینک و پیوند دهنده : بکلینک از دامنه های با سابقه ممکن است توان بیشتری نسبت به دامنه های نو داشته باشد .
81 . تعداد لینک های آمده از یک دامین : همانگونه که در نمودار ذیل از Moz میبینید ( محور افقی شرایط SERP است ) شماره دامنه های ارجاع دهنده یکی مهمترین فاکتورهای رنک در الگوریتم گوگل بشمار می رود :
% d8 % a2 % d9 % 85 % d9 % 88 % d8 % b2 % d8 % b4 - % d8 % b3 % d8 % a6 % d9 % 88 - % d8 % a8 % d8 % a7 - % d8 % a8 % d8 % b1 % d8 % b1 % d8 % b3 % db % 8c - % d9 % 81 % d8 % a7 % da % a9 % d8 % aa % d9 % 88 % d8 % b1 % d9 % 87 % d8 % a7 % db % 8c - % d8 % a8 % da % a9 - % d9 % 84 % db % 8c % d9 % 86 % da % a9z
82 . تعداد پیوند های آمده از آی پی های C - Class غیر وابسته : نشانی لینک و پیوند های آمده از آی پی های C - Class غیروابسته , نشان دهنده ی حجم بیشتری از وب سایت های پیوند دهنده به شما است .
83 . تعداد صفحه ها لینک و پیوند دهنده : تعداد کل صفحه ها پیوند دهنده ( چه بسا در صورتیکه تعدادی از آنها در دامنه یکسان باشد ) فاکتوری برای رنکینگ بشمار میرود .
84 . تگ های Alt ( برای لینک های چهره یی ) : Alt text نسخه چهرهای اعم از anchor text ها بشمار میرود .
85 . لینک های آمده از دامنه های . gov و . edu : مت کات ابلاغ نموده است که TLD فاکتوری حساس برای وبسایت نیست . با این وجود این مورد دستگاه لیزر کاران را از تاءمل راجعبه اینکه TLD های . edu و . gov از رده خاصی برخوردارند منصرف نکرده است .
86 . PR صفحه پیوند دهنده : PR برگه لینک دهنده فاکتوری دوچندان با اهمیت در رنک بحساب میآید .
87 . اقتدار نویسندگی دامنه لینک دهنده : قدرت نویسندگی دامنه لینک دهنده شاید نقشی جداگانه در اهمیت بک لینک و پیوند دادن بازی نماید ( یعنی کاغذ ای با PR=2 از سایتی با PR صفحه اولیه 3 شاید قیمت کمتری از کاغذ پیوند با PR=2 از وبسایت Yale . com با PR=8 داشته باشد ) .
88 . لینک و پیوند های آمده از طرف رقیبان : لینک و پیوند هایی که وابسته به صفحات دیگری که در SERP یکسانی رنک گرفته اند ممکن است برای رنک صفحه ای ( کلمه کلیدی خاص ) با ارزشتر باشند .
89 . اشتراک گذاری اجتماعی کاغذ ارجاع : حجم اشتراگ گذاری اجتماعی کاغذ محور احتمالا روی ارزش پیوند تاثیرگذار باشد .
90 . لینک و پیوند از سمت همسایگان بد : لینک و پیوند های آمده از طرف همسایگان ( سایت های شبیه ) بد ممکن است به وبسایت شما آسیب بزند .
91 . پستهای کاربران میهمان : با این که پست یوزرها میهمان میتواند جزو کمپین دستگاه لیزر ی رسمی باشد , ولی لینک های آمده از سوی پست های میهمان بویژه در حیطه محل سکونت تالیف کننده , ممکن است به اندازهی لینک و پیوند متنی در همان صفحه ارزشمند نباشد .
92 . لینک به صفحه نخستین دامنه ای که ورقه روی آن است : لینک و پیوند ارجاعی به ورقه اولیه شاید نقشی خاص و حیاتی در آنالیز وبسایت و در نتیجه وزن لینک و پیوند بازی کند .
93 . پیوند های Nofollow : یکی از بحث برانگیز ترین موضوعات در دستگاه لیزر . نظر رسمی گوگل در خصوص این زمینه :
دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ; بطور کلی , ما آنهارا دنبال نمی کنیم
که نشان می دهد در موارد خاص این کار را انجام میدهند . داشتن یک درصد اطمینان از لینک های nofollow هم احتمالا نشان دهنده مشخصات لینک و پیوند طبیعی و غیر طبیعی باشد .
94 . تنوع در اشکال لینک و پیوند : داشتن تعداد متعددی لینک که از منبعی واحد است ( مانند ویژگی ها فروم ها , نظرها وب لاگ ها ) احتمالا نشانه ای از اسپم بودن وبسایت باشد . به ابلاغ دیگر , پیوند هایی که از منابع مختلف میآید علامتی از مختصات لینکی نرمال می باشد .
95 . لینک و پیوند اسپانسر یا دیگر کلمات حول و حوش لینک : کلماتی مثل حامی مالی , شرکای لینک و پیوند و لینک های اسپانسری ممکن است ارزش لینک را کاهش دهند .
96 . لینک و پیوند های متنی : لینک های جاسازی شده باطن محتوای ورقه بسیار قادر خیس از لینک های جان دار در برگه ای خالی یا هرجای دیگری درنظر گرفته میگردد . مثالی خوب درخصوص بهره از این گونه لینک ها سایت نیو دستگاه لیزر است که در اکثری از پست ها به تعداد زیاد بر روی لینک و پیوند های داخل محتوا کار کرده است .
97 . تعداد بیشتراز میزان redirect 301 در ورقه : پیوند های آمده از redirect 301 تاحدودی رنک را تضعیف می کند , به این یادگرفتن وبمستر اعتنا فرمائید .
98 . anchor text بکلینک : همانطور که پیش تر گفته شود و از الگوریتم اورجینال گوگل بر می آید :
در آغاز اینکه anchorها اغلب نسبت به صفحه ها صرفا , اعتنا توصیفی بیشتری در صفحات وب تولید می نمایند .
گویا است که anchor text از اهمیت کمتری نسبت به گذشته برخورداراست ( مشابه اسپم بنظر میرسد ) . اما همچنان در مقیاس اگرچه کوچک سیگنال های ارتباطی قادر ارسال می کند .
99 . anchor text لینک و پیوند
[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]