آیا گوگل اندازه بازدید روزانه‌ وب سایت دستگاه لیزر شما را گزینش می کند؟

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:58
Norman Wilkinson

با رشد وب سایت تان پی خواهید موفقیت که بطور منطقی دستگاه لیزر روز آپ تو دیت نکات مختلفی درباره ی ترافیک از سمت گوگل اعمال می گردد . این زمینه شبیه یک فلات به نظر می رسد . به عنوان مثال روزی 100 , 200 یا تعداد دیگری بازدیدکننده .


این نکته نشان می دهد که در واقع گوگل مبتنی بر پارامترهای مشخصی روزانه کلاهی روی مقدار ترافیک دریافتی وب سایت دستگاه لیزر شما قرار می دهد , به این ترتیب می بینید که با دستگاه لیزر وصال به حد روزمره زور شده , دیگر در نتایج کاوش نشان داده نمی گردید ( در آن روز ) .

آیا مسئله این است؟

خب , دعوا بسیاری در مورد حد ترافیک به عنوان شاخصی در سال 2010 استارت شد و بسیاری از وبمستران دستگاه لیزر بطور قطع فکر میکنند که مورد مهمی است .

با این حال , پرسش این که آیا الگوریتمی برای حد ترافیک در اکثری از جلسات برای گوگل نشینان مطرح شده شده‌است و آن ها بطورشفاف اظهار دستگاه لیزر داشته اند که برنامه خاصی برای اینکار وجود ندارد .

بنده هم بعد از بررسی روند پیشرفت و ثبات یک سری وب سایت گرانقدر به نتایجی رسیدم ولی برای این‌که بتوانم نتایج حاصله را به شما دوستان عزیزم عرضه کنم بایستی اطمینان حاصل می‌شد . به همین دلیل به سایت های بزرگان دستگاه لیزر دنیا خصوصی زدم و مطمئن شدم دستگاه لیزر که حقیقتا هر داستانی که قبلا بوده در حالا حاظر گوگل هیچ حدی را برای واحد سنجش ترافیک یا بازدید یک تارنما دستگاه لیزر مشخص نمی‌کند .

بنده باز هم سفارش می‌کنم تنها بر روی تولید محتوای گرانبها و کاربرپسند تمرکز نمائید و همینطور از دستگاه لیزر تارنما هم غافل نشوید و بقیه موردها دستگاه لیزر و در واقع پیشرفت خود را به دست گوگل بسپارید &# دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ;


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]