چطور از بک‌لینک‌ها دستگاه لیزر برای ارتقاء ترافیک وبلاگ بهره نمائید

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:00
Norman Wilkinson

چطور از بک‌لینک‌ها برای افزایش ترافیک بلاگ دستگاه لیزر استفاده نمائید

الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو مدام در اکنون تغییر تحول می باشند , ولی بک‌لینک‌ها – لینک‌هایی از وبلاگ‌ها و وبسایت‌های دیگر به وبلاگ شما – دستگاه لیزر هنوز از اهمیت زیاد متعددی برخوردار میباشند .

البته بهبود وضع SEO تنها علتی وجود ندارد که وب لاگ شما‌را به لینک‌های معتبر از وبلاگ‌های دستگاه لیزر دیگر محتاج می نماید .

صد رد صد شما به امتیاز فراتر و ترافیک اکثر از موتورهای جست‌وجو نیاز دارید , البته در کنار آن به ترافیک ارگانیک از وبسایت‌های دارای ارتباط هم احتیاج دارید .

و این یعنی شما نه فقط بایستی برای ارتقاء بک‌لینک‌های وب لاگ خود کارایی فرمایید , بلکه می بایست همیشه حواستان به لینک‌هایی هم باشد که فارغ از سمع و نظر شما به وب لاگ شما دارای ارتباط می شوند و می توانند برای بلاگ شما زیان آور باشند .

قبلی از این که این دعوا را ادامه بدهیم سفارش می کنم درصورتی که هنوز شناخت متعددی با معنی دستگاه لیزر بک‌لینک ندارید , مطلب « بک‌لینک چیست؟ » را مطالعه بفرمایید و آن‌گاه به خواندن این مقاله ادامه دهید .
چطور لینک‌های مثبت دریافت نمایید

با محاسبه منبع ترافیک رقبای خویش شروع نمائید . خیلی معمولی کلمه ها حیاتی بلاگ خود را در گوگل جست‌وجو کنید و مشاهده کنید دستگاه لیزر کدام وبلاگ‌ها بیشترین امتیاز جست‌وجو را دارا هستند .

درحال حاضر که رقبای اساسی خود را شناختید , از ابزاری مانند SimilarWeb به کار گیری کنید تا در خصوص این رقبا اطلاعات بیشتری کسب کنید . با این ابزار خیر فقط میتوانید درباره‌ی بک‌لینک‌ها اطلاعات به دست آورید , بلکه میتوانید تعداد بازدیدها , منابع ترافیک و کلی اطلاعات دیگر درباره‌ی هر وبلاگی که میخواهید را ملاحظه کنید .


هنگامی برگزیدگان منبع بک‌لینک‌های یک بلاگ را شناسایی کردید , سعی کنید همان لینک‌ها را به سمت وبلاگ خویش جهت دهی نمائید و ترافیک مشابهی برای وب لاگ خود ساخت کنید .

البته هیچ زمان فراموش نکنید که لینک‌های برتر از محصول ها و سرویس‌های برتر به‌وجود می آیند . دستگاه لیزر خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی درخصوص کسب‌وکار شما سخن می نمایند , بعد از ابزاری نظیر Topsy بهره فرمائید تا بدانید چه کسی به برند شما در توییتر اشاره می نماید .

بک‌لینک‌ها به نوعی آرم اعتبار می‌باشند . هنگامی تولیدها خوب می‌فروشید , سرویس ها نیکی ارائه می کنید و همیشه کارایی میکنید اثرگذار باشید , دستگاه لیزر دیگر افراد هم مدام راجع به شما صحبت خواهند کرد , به بلاگ شما پیوند خواهند اعطا کرد و از شما حمایت خواهند کرد .

درضمن دوچندان روی خریدن بک‌لینک حساب نکنید چون روش خوبی نمیباشد . در‌حالتی که میخواهید درخصوص خریدن بک‌لینک بیش تر بدانید بد نیست به مقاله « تشخیص بک لینک بوسیله گوگل؟ » سری بزنید .
چطور بک‌لینک‌های منفی را حذف فرمائید

بعضی وقتها احتمال دارد بلاگ شما بک‌لینک‌هایی دستگاه لیزر اخذ کند که به طور کامل به ضرر اعتبار شما باشند . شاید حتی اعتقاد و باور نکنید که احتمال دارد وبلاگ دستگاه لیزر شما از وبلاگ‌ها و وبسایت‌های زیر بک‌لینک بگیرد :

وبسایت‌های غیراخلاقی با محتوای نامناسب و ناهنجار
وبسایت‌هایی با محتوای توهین‌آمیز و ناخوشایند
وبسایت‌هایی که ابدا هیج ارتباطی به قضیه بلاگ و کسب‌وکار شما ندارند

بدیهی است که در صورتی‌که به عنوان مثال کسب‌وکار و قضیه بلاگ شما ارسال تولیدات درب خانه مشتری باشد , داشتن بک‌لینک از وبسایت‌های غیراخلاقی خیلی راحت اعتبار شمارا از بین می برد . میتوانید از ابزاری نظیر دستگاه لیزر موهای زائد نمایید تا حواستان به تمامی بک‌لینک‌های جانور باشد و هر زمان که یک وب سایت نو به وبلاگ شما لینک و پیوند داد از روش ایمیل آگاه گردید .

بعد از این‌که لینک‌های غیرمناسب را پیدا کرید باید عملکرد فرمایید این بک‌لینک‌ها را حذف فرمائید :

۱ - با وب‌مستر تماس بگیرید و به وی اطلاع دهید که دقیقا کدام لینک‌ها می بایست حذف شوند .

۲ - در شرایطی که وب‌مستر به هر دلیلی لینک‌ها را حذف نکرد , با کمپانی میزبانی یا این که همان هاستینگ تماس بگیرید و به آن‌ها اطلاع دهید که یکی وبسایت‌هایی که آن ها میزبانی می‌نمایند برای کسب‌وکار شما ایراد ایجاد کرده است ( برای اینکه میزبان یک تارنما را شناسایی کنید میتوانید از ابزار whois . com به کار گیری کنید ) .
چطور اعتبار آنلاین خویش را مدیر نمائید

برخی اوقات بک‌لینک منفی هم قادر است دارای منفعت باشد : احتمال دارد شرایط کنونی حیران شده‌اید . زیاد طاقت فرسا نمی باشد , جای اینکه تلاش نمائید یک پیوند از به عنوان مثال یک انتقاد یا یک بینش منفی به کار خویش را حذف کنید , عملکرد فرمایید که مشکل را حل کنید , یعنی به انتقادها و دیدگاه‌های منفی پاسخ دهید . بررسی نمائید که کجای کارتان نادرست بوده و به گلایه مشتری‌ها رسیدگی کنید .

معمولا در‌این مواقع , مشتری یا همان کسی که دیدگاهی منفی منتشر کرده , لحاظ خود را آپ تو دیت رسانی می نماید و آن را تغییر میدهد و تیتر مینماید که شما چه عکس‌العملی نسبت بدین نگرش منفی داشته‌اید . با این کار در واقع یک شرایط بد را به ( دست‌کم ) یک شرایط خوب تر تبدیل کرده‌اید و حتی


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]