Bounce Rate|ضریب بازگشت|ضریب برگشت دستگاه لیزر یا این که Bounce Rate چیست؟

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:10
Norman Wilkinson

ضریب برگشت یا Bounce Rate دستگاه لیزر چیست؟
ضریب برگشت یا این که درصد خروج یا این که نرخ پریدن در معنای تعداد کاربرانی است که بعد از ورود به سایت دستگاه لیزر شما سوای مشاهده هیچ کاغذ دیگری از آن بیرون میشوند . دستگاه لیزر ضریب رجوع و برگشت معیاری برای سنجش جذابیت وب سایت شما از حیث لیزر دستگاه الکساندرایت است . ادامه مقاله

تعیین موفقیت یک وبسایت برای جذب بازدیدکننده معمولا براساس تعداد بازدیدکننده یکتا درطول روز معقول میگردد . در فرآیند ابتدایی استارت به کار و در یک‌سری ماه نخست استناد به‌این آمار می تواند تا حدی اندازه نفوذ شما در وب و سعی بخش بازاریابی را قضیه نظارت قرار دهد , اما در‌پی کار مراقبت کاربرانی که به وب سایت شما وارد می گردند و تبدیل آنها به مشتری آخری اهمیت ویژه ای خواهد داشت .
آنالیز ضریب برگشت Bounce Rate تارنما به شما نشان می‌دهد که یوزرها تا چه حد با دور و اطراف سایت رابطه برقرار کرده و تشویق به بازدید صفحه های بیشتر میگردند .

در کار ضریب رجوع و برگشت بعنوان یک فاکتور منفی شناخته میگردد و بالا بودن آن نشانگر ضعف شما در شیوه ارائه مطالب است . دستگاه لیزر مهمترین فاکتور برای سنجش توفیق یک وب سایت تعداد یوزرها اثبات آن است ; یعنی افرادی که هرچند وقت یکبار به آن راز می زنند و بروزرسانی مطالب شما را پیگیری می‌کنند .
در صورتی‌که سایت شما دارنده محتوایی است که بیشتر اشخاص تنها یکبار به آن وارد می گردند , ارزیابی ضریب بازگشت یا این که Bounce Rate می‌تواند میزان مناسبی برای موفقیت شما باشد . دستگاه لیزر ارتقا تعداد بازدیدکنندگان روزانه در شرایطی‌که با ارتقا ضریب رجوع نیز یاور باشد در طی زمان سود مثبتی برای شما به دنبال نخواهد داشت .
آنالیز ضریب رجوع و برگشت ( Bounce Rate ) تارنما

با توجه به حجم اطلاعاتی که سیستم های آمارگیر کارکشته در مشت مدیران وبسایت ها می گذارند , عدم ارزیابی و نظارت دقیق آن‌ها می تواند موجب سردرگمی و نادرست برای تصمیم های آینده گردد . برای نظارت ضریب بازگشت تارنما و تصمیم گیری درست در زمینه ی دلخواه یا نامناسب بودن آن باید بازدیدکنندگان را براساس شیوه ورود به وبسایت نوع بندی کرده و هر یک را غیر وابسته ارزیابی کنیم .
۱ . ارجاع دهنده های معدود بها

وب سایت هایی که به گردآوری فله ای اطلاعات از اینترنت پرداخته و سوای محاسبه بر محتوا آن را در دسترس کاربران قرار ارائه میکنند به عنوان ارجاع دهنده های غیرمناسب شناخته می شوند . اشخاصی که از این شیوه به وبسایت شما وارد می‌شوند خیلی پرسرعت آن را ترک مینمایند , زیرا عموما انتظار ورود به وب سایت جدیدی را نداشته اند و یا بدنبال مطلب دیگری بوده و به وبسایت شما ارشاد شده اند . میان وب سایت های ایرانی پیوند پد قادر است نمونه مناسبی باشد .
۲ . لینک و پیوند مستقیم به تارنما

این گونه پیوند ها معمولا با یک پیام مشوق همراه می باشند نظیر “ توصیه میکنیم از این وبسایت بازدید نمائید ” یا “ برای حمایت از ما از تارنما دستگاه لیزر پایین دیدن نمایید ” اشخاصی که از این طریق به وب سایت شما وارد میگردند به انگیزه معین نیامده و انتظار متعددی از محتوای شما نخواهد داشت . این اشخاص کمی شوق دارا‌هستند اما نباید توقع ضریب رجوع مناسبی از آنها داشته باشید .
۳ . Bounce Rate محل ورود از موتورهای جستجو

کسانی که از روش موتور جستجو و با عبارت مشخصی به وبسایت شما وارد میگردند بطور حتم بدنبال زمینه خاصی بوده و به مطالب شما عشق مند شده اند . در شرایطی که ضریب رجوع و برگشت برای این اشخاص در سایت شما عدد بالایی باشد , یعنی بیشتراز ۵۰ % آنها فارغ از بازدید هیچ ورقه دیگر از وبسایت شما خارج شوند , شما با مشکلی دارای اهمیت مواجه می باشید و باید در دور و اطراف و مطالب وبسایت خویش بررسی عمیقی داشته باشید . توجه به دو نکته تحت بسیار حیاتی خواهد بود :

بعضی اوقات گوگل برای کلمات اصلی خاصی که به مسئله کاری شما مربوط وجود ندارد و یا این که برای آن دستگاه لیزر طرح ریزی خاصی انجام نداده اید جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی خویش به سایت شما می دهد . این لغت ها و عبارات را به صدق شناسایی کرده و از جامعه آماری خود بیرون فرمایید .
باز بینی ضریب رجوع سایت با توجه به ورودی گوگل نیازمند یک آمارگیر کارکشته و ظریف است , چیزی که خویش گوگل در قالب خدمت گوگل آنالیتیکز ارائه کرده و متاسفانه برای کشور‌ایران تحریم شده است . البته با استفاده از پروکسی های تغییر و تحول آی پی میتوانید از این خدمت فایده نمایید . خدمت گوگل آنالیتیکز داده ها کاملی را راجع‌به سایتتان در دست شما قرار داده که می‌توانید از آن برای پایه گذاری کردن راهکار گزینش لغات حیاتی و دستگاه لیزر خویش فایده فرمائید .

۴ . کاربران اثبات سایت

کسانی که آراسته به سایت شما سر می‌زنند و مطالب آن را دنبال مینمایند یوزرها ثابت یا این که مشتریان پروپا قرص شما میباشند . از یک طرف شما توقع بازدید از تعداد صفحه های


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 17 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]