دستگاه لیزر محلی ( Local SEO ) چیست؟

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:35
Norman Wilkinson


توصیف دستگاه لیزر محلی Local SEO چیست؟

دستگاه لیزر محلی ( Local SEO ) چیست؟ دستگاه لیزر با هوشمند خیس شدن موتور های کاوشگر نتایج کاوش آن ها نسبت به وضعیت دستگاه لیزر جغرافیایی یوزرها متغیر شده‌است , این به‌این معناست که گوگل وضعیت جغرافیایی افراد را در نظر گرفته و نتایج خویش را بر آن اساس بازچینی می نماید .

در زمان امسال سال ها دستگاه لیزر محلی و جغرافیایی زیاد افزایش یافته است چون یوزرها با جستجو کلمات به طور جغرافیایی نتایج بهتری را در موتورهای کاوش گر اخذ می نمایند . به طور نمونه خانواده ای را در لحاظ بگیرید که در حوزه‌ میرداماد تهران در پی رستوران می گردند , مطمئننا آنان با جستجو عبارت رستوران و یا رستوران در تهران به نتیجه متبوع خود نمی رسند البته در صورتی‌که واژه و کلمه رستوران در میرداماد تهران که یک کلمه و واژه جغرافیایی است را کاوش نمایند لیستی از رستوران های جانور در میرداماد با تصاویر و درجه بندی مانند تصویر سمت راست را در برگه مروگر خود دریافت می نمایند . بدین نتایج , نتایج جستجو محلی و یا دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا گفته می گردد .
راهکار های با صرفه سازی تارنما برای لوکال دستگاه لیزر Local SEO چیست؟
تصویب تارنما در گوگل مپ

Local SEO با تصویب تارنما در گوگل مپ آغاز می شود , چنانچه که داده ها مربوط به یک کسب و کار دستگاه لیزر در Google Map تصویب نشده باشد آن تارنما دستگاه لیزر نمی تواند در نتایج محلی گوگل ( Local SERP ) جایگاهی داشته باشد . برای ثبت اطلاعات کسب و کار خود در گوگل مپ از طریق صفحه https : //mapmaker . google . com/mapmaker ? hl=en مبادرت نمایید . این نکته را به حافظه داشته باشید که اطلاعات را به صورت دقیق وارد نمائید چرا‌که تمامی مکان ها می بایست مورد تایید کارشناسان گوگل قرار بگیرد .

گوگل بیزینس ( Google Business )

گوگل بیزینس ابزار دوچندان قابل قبولی برای بهبود درجه وبسایت در نتایج کاوش محلی است اما متاسفانه این ابزار به جهت مسائل تحریمی در جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی نمی‌شود به این ترتیب از ادامه توضیح درباره با آن خودداری مینماییم .
گزینش تیتر کاغذ با کلمه دارای اهمیت جغرافیایی

صفحاتی که عناوین آن ها شامل لغات حساس جغرافیایی است جايگاه مضاعف بهتری در نتایج دستگاه لیزر جستجو محلی دریافت می نمایند , به طور نمونه در وقتی که یک کاربر واژه و کلمه طراحی وبسایت را در گوگل جستجو می کند در‌حالتی که مرورگر شرایط استفاده کننده را در تهران شناسایی کرده‌با‌شد صفحاتی که عنوان ها آن ها دربرگیرنده واژه تهران می‌باشند اقبال فراوان بهتری برای دریافت منزلت مناسب خیس دارند , نظیر طراحی دستگاه لیزر وبسایت تهران و یا پباده سازی وبسایت در تهران .
استفاده از کدهای Schema

نماد گذاری تگ های HTML با فایده از برند آپ های اسکیما می‌تواند کمک بسزایی در ارتقاء جایگاه وب سایت در نتایج جستجو محلی داشته باشد . از آن جایی خویش سایت Schema به خوبی این دعوا را توضیح داده است سفارش می کنم تا ادامه کار نشانه گذاری را در https : //schema . org/LocalBusiness دنبال کنید .
قراردادن Review در صفحه گوگل مپ

در قسمت اولیه گقتیم که اولی اقدام برای آغاز دستگاه لیزر محلی ثبت تارنما در گوگل مپ است . یکی امکاناتی که گوگل مپ برای هر کسب و کاری در لحاظ می گیرد قابلیت قرار دادن ایده ها کاربران برای آن کسب و کار است که با تیتر Write your review و در زیر نقشه جای دارد . کسب و کار هایی که رتبه نزدیکتر به 5 و تعداد ایده ها بیشتری دارا هستند از رده بهتری نسب به دیگر رقبا برخوردار می گردند به این ترتیب از مشتریان خود بخواهید که با جسجتوی نام برند شما در گوگل مپ شما را پیدا کرده و از 1 تا 5 به شما امتیاز دهند . برای درک خوب تر زمینه عکس سمت چپ را مشاهده کنید .
تشکیل داد پیوند با آنکر تکست جغرافیایی

یکی دیگر از عوامل موئثر در بهبود منزلت مرتبه در نتایج محلی ساخت بک لینک و پیوند با انکر تکست ( Anchor Text ) واژه اصلی جغرافیایی می باشد , به صورت نمونه در صورتیکه قصد دارید تا در واژه پباده سازی وبسایت در تهران درجه قابل قبولی دریافت فرمائید لینک و پیوند های مختلف و با کیفیتی با عنوان ها پباده سازی سایت در تهران و طراحی سایت تهران بسازید .
ایجاد ورقه Google Plus

داشتن ورقه گوگل پلاس و Verify کردن آن با وب سایت می تواند در بهبود جایگاه وبسایت در نتایج محلی موئثر باشد . خوبتر است تا عنوان ورقه گوگل پلاس و عنوان وبسایت با یکدیگر یک عدد باشند و این نکته را در حیث بگیرید که قطعا تارنما و صفحه گوگل پلاس خود را Verify کنید تا خزنده های گوگل بتوانند ارتباط فی مابین وبسایت و Google Plus شما را فهم و شعور نمایند .
درج مشخصات تماس

پیشنهاد میشود تا نشانی و مشخصات کمپانی و یا این که کسب و کار خویش را به همپا کد شهر و


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]